Jeg har en rende foran en skydedør, hvor jeg mangler gulvspån. Skydedøren står på soklen, men døren er ikke lige så dyb som soklen. Spørgsmålet er, hvad jeg skal fylde i renden mellem skydedøren og gulvspån. Renden er måske 4 cm dyb, 6 meter lang, og højden, der skal fyldes, burde være omtrent 20-22 mm.
Renovatør
· Kalmar
· 3 042 indlæg
Fugeskum? Det har jeg løst mine tilsvarende problemer med, man går alligevel ikke der.
Ja fogskum kunne være et alternativ, dog mere besværligt at arbejde med end en form for cementbaseret produkt.
Jeg tænker, at det ville være nemt først at tape, så renden er tæt (i dag er der lidt hulheder, hvor gulvreglerne er indlakerede i grundmuren) og derefter hælde flydespartel på.
Jeg tænker, at det ville være nemt først at tape, så renden er tæt (i dag er der lidt hulheder, hvor gulvreglerne er indlakerede i grundmuren) og derefter hælde flydespartel på.
Renovatør
· Kalmar
· 3 042 indlæg
Det fungerer nok godt
Renovatør
· Kalmar
· 3 042 indlæg
Findes fiberarmeret spartelmasse
Renovatør
· Kalmar
· 3 042 indlæg
Det bedste ville have været noget pu-massa men svært at finde som privatperson men som sagt fugeskum læser det meste
Har intet at fastgøre i desværre. Kun grundmur (betonhulsten) som underlag. Godt nok har jeg gulvreglar cc 60 som jeg kunne skrue i, men det bliver nok ikke godt.nino sagde:
Renovatør
· Kalmar
· 3 042 indlæg
Cm 700 på bauhaus om det er i nærheden
Renovatør
· Kalmar
· 3 042 indlæg
Fiberforstærket flyder dog dårligere så du ved