3,999 læst ·
7 svar
4k læst
7 svar
Hvilken sav til at forkorte pax-garderober?
Hej,
Jeg skal lægge ny 15mm lamelparket på det eksisterende fritbærende gulv, som begynder at blive udtjent. I dag står pax- garderober på plads ifølge billedet, og der er kun 1 mm tilgode til loftet.
Jeg tænkte at forkorte garderoberne nederst. Men hvilken sav bør jeg vælge, og hvordan saver jeg bedst? Jeg ejer de fleste almindelige save og værktøjer, men mangler bordsav og dyksav.
Jeg skal lægge ny 15mm lamelparket på det eksisterende fritbærende gulv, som begynder at blive udtjent. I dag står pax- garderober på plads ifølge billedet, og der er kun 1 mm tilgode til loftet.
Jeg tænkte at forkorte garderoberne nederst. Men hvilken sav bør jeg vælge, og hvordan saver jeg bedst? Jeg ejer de fleste almindelige save og værktøjer, men mangler bordsav og dyksav.
Jeg ville have savet dem individuelt, lettere at få et godt snit synes jeg.P proffsrik sagde:
En form for savføring/støtte, der gør, at det bliver korrekt, letter arbejdet, men at save 60 cm nogenlunde lige i en plade er ikke så svært, og det er jo kun én side, der "skal" blive pæn.
Jeg antager, at du tænker på at korte bunden/sokkelen af?
Klarer du dig uden at skulle korte dørene af, tror du?
Klik her for at svare