8,713 læst ·
3 svar
9k læst
3 svar
Hvad koster 1m3 beton nu om dage?/ Hvordan har beton holdt sig i pris?
Hej! Som meget andet er priserne steget ret meget, f.eks. byggematerialer. Noget jeg spekulerer på er, hvad man skal give for beton per m3 i dag, og hvordan det har stået sig i pris. Men også hvad det koster at få betonen pumpet. Det ville være sjovt at vide, hvad man skulle give for beton for 15/10/5 år siden og hvad det koster nu. Jeg søgte efter en prisliste på beton per m3 men fandt kun én, hvor det var angivet, at 1m3 beton kostede 1490 kr + udkørsel 3100. Det ville som sagt være sjovt at vide, hvordan priserne ligger på beton i øjeblikket, men også hvad det kostede tidligere.
Du vil nok ikke få den info du leder efter her. Priserne varierer mellem forskellige producenter og afhængigt af om du er fagmand eller privatperson, så er der forskellige priser man får. Desuden er det dyrere i køligere perioder og meget få her er tilbagevendende beton-kunder, så statistik bliver svær at få.
Ring en sælger direkte hos Swerock eller Skanska og stil de spørgsmål direkte til vedkommende er mit råd.
Ring en sælger direkte hos Swerock eller Skanska og stil de spørgsmål direkte til vedkommende er mit råd.
Ca 3500:- /m3 men der er meget mange variabler, som gør, at du sandsynligvis ikke vil få nogle klare svar fra en sælger.V Ville27 sagde:Hej! Som meget andet er priserne steget en del, f.eks. byggematerialer. Noget jeg undrer mig over er, hvad man skal give for beton pr. m3 i dag, og hvordan det har holdt sig i pris. Men også hvad det koster at få betonen pumpet. Det ville være interessant at vide, hvad man skulle give for beton for 15/10/5 år siden, og hvad det koster nu. Jeg søgte efter en prisliste på beton pr. m3, men fandt kun én, hvor der stod, at 1m3 beton kostede 1490 kr + udbringning 3100. Det ville som sagt være interessant at vide, hvordan priserne ligger på beton nu, men også hvad det kostede før.
Rende eller pumpe, hvilken klassificering af betonen, lossetid, eventuel retardant, eventuelt opvarmet beton, køretid, vintertillæg m.m. for at nævne nogle få.
Klik her for at svare