1,978 læst ·
12 svar
2k læst
12 svar
Hvad hedder disse og hvor køber man dem?
Som overskriften lyder: Hvad kaldes disse? Og hvor køber man dem? Jeg har ledt rundt, men kan ikke finde noget sted. Jeg har bygget en hyndeboks, som har et ret så kraftigt og tungt låg. Skulle have brug for at købe sådan nogle, som hjælper med at åbne og lukke.
(selvfølgelig ikke min hyndeboks på billedet)
(selvfølgelig ikke min hyndeboks på billedet)
Nä, det var som sagt dele av kvalitetsmærke. Det er højt og lavt på amazon men til forskel fra f.eks. wish så er det langt fra kun kinaskrammel. Hold dig også til ting der "sendes af amazon" ellers kan det bliver bøvl.M Förstagångsköparen sagde:
I øvrigt er selve siden ret værdiløs, men pris og sortiment helt uslåeligt.
Nej, de trykker normalt, så gør den mekaniske effekt i hvordan fjederen er monteret (dvs. hvordan angrebsvinklen ændres) i samspil med lågets vægt at kraften bliver balanceret gennem hele bevægelsen så det opleves som om den både trækker og trykker.M Förstagångsköparen sagde:
Så det er ikke bare at smække et par gasfjedre på hvordan som helst, for så vil det ikke være muligt at lukke låget. Det er ret kompliceret, men der findes masser af information på producenternes hjemmesider om, hvordan produkterne skal dimensioneres og monteres.
Nej, en dörlås gør det endnu tungere at åbne låget.
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Vart köper jag dessa plisségardiner? - Svenska fönster Easy
Fönster & Dörrar -
Vad heter denna typen av bricka och vart kan jag köpa fler? - Lätt akut.
Solceller, Solfångare, Solenergi -
Golvvärme på oisolerad platta, erfarenheter?
Golv -
Är dessa solvärmepaket bra? Erfarenheter av produkterna?
Solceller, Solfångare, Solenergi -
Hvad hedder disse skruer?
Byggematerialer & Byggeteknologi