Jeg ville have prøvet at fremstille små stykker af restgulv, der passer præcist ned i hullerne. Det bliver ikke 100, men sandsynligvis bedre end hvad man kan løse med en trekantsliste.
Et andet alternativ, hvis det er et dørhul, er at sætte en lav tærskel, der passer i profilen.
Ganske meget arbejde men en foderklods som nogen foreslog tidligere kan nok løse det til en vis grad. Du får jo iof forskellige i lejligheden. Nu ser man jo ikke, men jeg mistænker, at den som hjalp dig ikke tog gulvlister af heller. Kvartstaf bliver nok som det bliver, et halvgodt resultat i bedste fald.
Så er det jo sådan, at man kigger meget nøje, når det er nyt, men glemmer det med tiden. Held og lykke, det bliver sikkert ok hvilken som helst.
Ja hva så da?
Hjalp Malmgren lidt i lejligheden, han var i hvert fald tilfreds
Haha
Var først lidt usikker på, om det var en joke eller ej, så kom dette indlæg og gav besked...
Besked om at jeg hænger for meget på forummet, da jeg med det samme indså, hvem der blev henvist til, og at dette IKKE ville have været OK i hans lejlighed....
Tid til at logge ud måske?
Men det er tid for TS at logge ind, man starter ikke en tråd og efterlader den vind for vej på denne måde. Så kan vi jo lige så godt bruge tråden til noget andet... Forslag nogen?