En ufærdig trappe med grå vægge, klargjort til installation af brøstpanel. Et par sko står ved trappens fod. Trappen går ned til en afsats.

Trappe under renovering med mønstret tapet og uafsluttet væg. Spørgsmål om hvordan brøstpaneler og lister skal afsluttes på venstre side.

Trappeområde under renovering med muligheder for brøstpanel. Vægge har tapet og der er løse elementer som hylder og materialer på gulvet.

Vi skal sætte brystningspanel i trappen. Derefter skal den fortsætte på kun trapperekket til overetagen og ikke der, hvor tapetet slutter og bliver hvidt.
Vi undrer os over, hvordan man pænt afslutter brystningspanelet i trappen til venstre og rundt trapperekkets væg?
Anvendes lister, sokler m.m og hvordan kan det se ud?
Hvordan skal vi gøre ved gulvet mod trapperekket?
Hvordan skal vi gøre ved gulvet på venstre side, ved tapet slut?
VIS GERNE BILLEDER AF HVORDAN I HAR GJORT DET

• Synes
Hamparaffe
  • Laddar…
Ingen der har billeder at vise?

S
Drömma sagde:
Ingen som har billeder at vise?
alle er ikke inde hver dag

Nogen der har inspirationsbilleder?

Hej Så du skrev for nogle år siden. Hvordan løste du problemet? Jeg tror nok, jeg vil få det samme problem hjemme hos mig.

J Jonas Birgerson sagde:
Hej Såg att du skrev for nogle år siden. Hvordan løste du problemet? Jeg kommer nok til at få det samme problem hjemme hos mig.
Hvordan løste du problemet? :)

J Johanna_1986 sagde:
Hvordan løste du problemet? :)
Det er ikke løst endnu, men håber det løser sig, når jeg begynder. Jeg poster billeder, når det er klart.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.