Som I kan se, drejer det sig om væggen mellem køkken og stue, se billeder, meget taknemmelig for jeres tanker.
Planløsning af en bygning med markeret væg mellem køkken og stue, inkluderer rum som soveværelse, badeværelse og garage. Skala 1:100. Plantegning af hus, viser væg mellem køkken og stue markeret med lyserød. Planen inkluderer værelser og indgangsområde. Plantegning der viser en væg mellem køkken og stue, markeret med en rød farve. Væggen er nær spiseområdet. Byggplan med markering for væg mellem køkken og stue, skitseret med angivelse af rumfordeling og mål. Værelse med trægulv, spisebord og stole. Væg med hylde, vaser og kunst. Lysekrone i loftet.
Mvh Rasmus

Åsa Lund
Muligvis er søjlen mellem dørene mod spiseplads/stue bærende. Ellers tror jeg det ikke.

• Synes
Rasmus504
  • Laddar…
Jeg forstår hvad du mener. Den pelaren kommer fåfå va tilbage. Tak for feedback Åsa

Åsa Lund
Nogle gange kan man endda føle på en væg, om den er bærende eller ej, ved at skubbe/trykke på den. Hvis den gynger og giver efter, er den ikke bærende.

• Synes
Rasmus504
  • Laddar…
Skulle ikke tro, at den er bærende. Derimod kan den være stabiliserende for stommen.

• Synes
Rasmus504
  • Laddar…
T tummenrättihanden sagde:
Skulle inte tro att den är bärande. Däremot kan den vara stomstabiliserande.
Betyder det at man da ikke bør fjerne den?

Væggen er absolut ikke bærende. Det er derimod søjlen mellem dørene. Eftersom der er rigeligt med tværgående vægge på den anden side af hjertevæggen, er væggens stabiliserende virkning forsvindende lille.

• Synes
Ingenjören og 1 anden
  • Laddar…
J justusandersson sagde:
Væggen er absolut ikke bærende. Det er derimod søjlen mellem dørene. Eftersom der er rigeligt med tværgående vægge på den anden side af hjertevæggen, er væggens stabiliserende virkning forsvindende lille.
Tak for tilbagemeldingen. Jeg vender tilbage med resultatet senere, så måske kan det hjælpe nogen anden også.
Alt godt

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.