Altvidende
· Västra Götaland
· 11 967 indlæg
Sikker på at det er silikone de fylder med? Det lyder underligt
Altvidende
· Västra Götaland
· 11 967 indlæg
Hmm klart mærkeligt. Det er nok ikke noget problem men ville ikke vælge silikon der hvis jeg gjorde jobbet
Bare et tip, jeg havde faktisk svært ved at forstå, hvad du skrev, jeg måtte læse det flere gange.
Overalt hvor du har skrevet "dem" skulle det have været "de".
Er du meget usikker på de og dem, gå over til talesprog og skriv "dom" for begge, det plejer at være lettere at læse, da det ligesom bliver at lytte så.
Og angående dit spørgsmål.
Jeg antager, at det er pudset med noget cementbaseret, så er ingen silikone eller lim-produkter kompatible.
Sig at de skal rive pudsen ned der hvor de har fået bom og pudse om, du kommer ikke til at betale for et arbejde, du skal lave om senere, for at få det fagligt udført.
Og hvis de lægger silikone, bliver det besværligt at rette op på, intet sidder fast der hvor silikone har været i nærheden, så da bliver det nødvendigt at slå endnu mere puds af og eventuelt rive stenen/betonen under også.
Overalt hvor du har skrevet "dem" skulle det have været "de".
Er du meget usikker på de og dem, gå over til talesprog og skriv "dom" for begge, det plejer at være lettere at læse, da det ligesom bliver at lytte så.
Og angående dit spørgsmål.
Jeg antager, at det er pudset med noget cementbaseret, så er ingen silikone eller lim-produkter kompatible.
Sig at de skal rive pudsen ned der hvor de har fået bom og pudse om, du kommer ikke til at betale for et arbejde, du skal lave om senere, for at få det fagligt udført.
Og hvis de lægger silikone, bliver det besværligt at rette op på, intet sidder fast der hvor silikone har været i nærheden, så da bliver det nødvendigt at slå endnu mere puds af og eventuelt rive stenen/betonen under også.
Hvis det er et ældre hus med träullsisolering i kælderen, så lyder det hult under pudsen, bare som en bemærkning.Mikael_L sagde:
PL600 er monteringslim, ikke silicon, men uanset lyder det mærkeligt, hvad de laver.
Det eneste at først tænke over er det som AndersS skrev, at der findes underlag for puds som i sig selv giver hul-lyd, selv med korrekt lagt puds.
Men på beton, betonhålsten, Leca og mange andre underlag skal det ikke lyde hult når man banker.
Men på beton, betonhålsten, Leca og mange andre underlag skal det ikke lyde hult når man banker.
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Fylla på vatten bergvärmepump Nibe 1215
Värmepumpar -
Hur ska jag fylla/täta dessa hål i badrumsväggen?
Badrum -
Fylde plughuller i tapetserede betonvægge
Byggematerialer & Byggeteknologi -
Ihåliga päronträd.. Kan man fylla öppningarna?
Häckar, Buskar & Träd -
Hule Betonvægge
Byggematerialer & Byggeteknologi