Hej parketten er beskadiget bag køleskabet og fryseren, og jeg søger tips til at udbedre dette pænt, brættet som er sort er beskadiget med mug, det er tørret op nu, jeg vil gerne udskifte denne gulvbræt problemet er at den fortsætter forbi køle/fryse rummet ?

• Gulvplank bag køleskab og fryser med skimmelplet, værktøj og ledninger er synlige, skadeområdet er tørret op.
  • Parketgulv med skade bag køleskab, sort bræt med tidligere skimmel. Området ser tørt ud, brugeren ønsker at udskifte gulvbrættet.
Skaff en multimaskine og skær parketten.

Immobil Immobil sagde:
Skaffa en multimaskin och skær af parketten.
okay hvor synes du at jeg skal skære den af? Og genskabe med godt resultat?

B Bergo sagde:
okej hvor synes du, at jeg skal skære den af? Og genskabe med godt resultat?
Skær af langs væggen til venstre. Har du held, kan du lirke stykket løs, uden at skade brættet ved siden af.

Immobil Immobil sagde:
Skær af langs væggen til venstre. Har du held kan du lirke løs biten, uden at skade brættet ved siden af.
mener du sådan her ? Højre side så fortsætter brættet også der ved siden af hullet

• Et gulv med træplanker, vægpanel til venstre og værktøjer på gulvet, herunder en spartel og en spatel. Bræt ses til højre for hullet.
B Bergo sagde:
mener du sådan? Højre side så fortsætter brættet også der ved siden af hullet
Skær maksimalt til væggens slutning. Egentlig er det nok med det beskadigede bræt.

Immobil Immobil sagde:
Skær maks til væggens slut. Egentlig er det tilstrækkeligt med det beskadigede bræt.
forstår ikke helt hvordan du mener nu? Brættet er to stavs og det går ud lidt

men hvis skaden ikke kan ses, når køleskab og fryser står der, er det vel bare at lade det være?

• Synes
BSOD
  • Laddar…
B Bergo sagde:
forstår ikke helt, hvad du mener nu? Brädan er to stavs og den gå ud lidt
OK, skær hele strækningen ved den fjerne skade.

BirgitS
B Bergo sagde:
Hej parketten er skadet bag køleskabet og fryseren, og søger tips til at udbedre dette pænt, brættet som er sort er skadet med skimmel, det er tørret op nu,
Er det kontrolleret om der er fugtskade under brættet?
Det ser ud som om det kan have stået på i noget tid, og så kan vand have løbet ned i bjælkelaget.

• Synes
tergo og 1 anden
  • Laddar…
Immobil Immobil sagde:
OK, skær af hele strækningen i højde med den fjerne skade.
kløve brættet hvordan? Må jo kunne få nyt gulv på også

B Bergo sagde:
klyva brädan hur då? Måste jo kunne få dit nyt gulv også
Multimaskine løser det med godt håndelag.

Immobil Immobil sagde:
Multimaskine løser det med godt håndelag.
mener du at save af gulvet lige foran skaden og derefter lime dit nyt gulvbræt mod det kappede? Da det ikke vil være en not?

Men hvis jeg forstår dig rigtigt, er det under køleskabet? skær det sorte bort eller lad det være, sørg for at køles kondensvand ender i skålen til fordampning, sæt køleskabet tilbage med en plastikplade under, så nyt vand løber ud synligt. er det under køleskabet behøver du ikke at genoprette gulvet.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.