Fjernet et slidt ældre køkken i en lejlighed. Bagved er teglvæggen beskadiget med flere ret store huller.

Jeg antager, at spartelmasse ikke er nok, hvilken produkt skal man bruge i stedet? Og er det noget, en amatør kan klare?

Har også fjernet en tærskel til køkkenet mellem sten- og betongulv, som efterlader et hul på ca. 10 cm dybt, 10 cm bredt og 80 cm langt. Hvordan og med hvad fylder man dette bedst (skal bygges en ny letvægtsvæg ovenpå)? Revne mellem sten- og betongulv efter fjernet køkkentærskel, cirka 10 cm dyb, 10 cm bred og 80 cm lang, klart til reparation. Teglvæg med skader og flere store huller efter fjernet køkken i lejlighed, klar til reparation. Billedet viser en væg med delvist fjernet gips, blottet murværk med store huller og synlige reparationer, elektrisk installation øverst til venstre. Skadet teglvæg med store huller i et køkken efter fjernelse af gammelt køkken. Stege til venstre, rusten pletten og ujævn murflade synlige. En skadet køkkenvæg med synlige mursten og et stort rundt hul nær et vindue, med udsigt til træer udenfor. En radiator er delvist synlig. Væg afskallet for at afsløre skadede mursten med store huller; målebånd for størrelsevurdering synligt på billedet. En beskadiget murstensvæg med huller, hvor der er brugt et målebånd for at måle dybden. De beskadigede områder er synlige og delvist reparerede. En murstensvæg med en lodret revne vises. Et målebånd er placeret langs revnen for at måle skadens længde. Målebånd måler bredt hul i beskadiget murstensvæg. Gulmålebånd måler et hul i betonggulvet, ca. 10 cm dybt, 10 cm bredt og 80 cm langt, omgivet af spartelmasse. Billede af en beskadiget murstensvæg med et målebånd ved siden af et hul i væggen. Målebåndet viser hullets størrelse.

Havde lignende skader i tidligere lejlighed. Jeg brugte gips til at reparere, og det blev godt. Men hvis jeg skulle gøre det om i dag, ville jeg have brugt samme puds som væggen allerede havde.

• Synes
BirgitS
  • Laddar…
Blev gipsputz her også. Ser ud til at fungere godt.

• Synes
Trafikverket1
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.