Har fjernet en gammel håndvask, men har problemer med at få fjernet skruerne, der sidder tilbage i letbetonvæggen. Det virker som om skruerne sidder sammen; når jeg trækker i den ene, bevæger den anden sig. Vil helst undgå at lave et endnu større hul for at få skruerne ud, men hvordan går man bedst frem her?
Skal det nye skrues på præcis samme sted, så bliver det nok ikke sjovere end at du må hugge lidt mere op..T Tee-Time sagde:
Har du prøvet at skrue skruerne løs?
Men et kommod er vel ikke fastgjort samme sted som gamle vaskestands konsoller.
Tag en tang og bryd skruerne op og ned, så går de af til sidst. Mest sandsynligt nærmest der, hvor de sidder i pladen, som de er fastgjort i.
Fyld hullet med husfix eller lidt finbeton, spartel jævnt. Klart
Men et kommod er vel ikke fastgjort samme sted som gamle vaskestands konsoller.
Tag en tang og bryd skruerne op og ned, så går de af til sidst. Mest sandsynligt nærmest der, hvor de sidder i pladen, som de er fastgjort i.
Fyld hullet med husfix eller lidt finbeton, spartel jævnt. Klart
Jeg har forsøgt at skrue, trække og rive, men de sidder som klippen, mistænker derfor, at de sidder sammen på en eller anden måde inde i væggen. Men jeg antager, at det bliver til at knække skruerne og håbe, at det næste møbel ikke skal fastgøres på præcis samme sted.GoC sagde:
Har du prøvet at skrue skruerne løs?
Men en kommod er vel ikke fastgjort på samme sted som gamle vaskstels konsoller.
Tag en tang og bryd skruerne op og ned, så de går af til sidst. Mest sandsynligt nærmest der, hvor de sidder i pladen, som de er fastgjort i.
Fyld hullet med husfix eller lidt finbeton, spartl jævnt. Færdig
Mål hvor de sidder og lav en lille skitse, så ved du præcis, når det er tid til at sætte noget op.T Tee-Time sagde:
Sandsynligheden er yderst lavT Tee-Time sagde:
Den nye kommode kan du næsten fastgøre hvor du vil. Plejer at være et par skruer i overkanten på kommoden, så ligger håndvasken på selve møblet.
Ja, det har du ret i. Jeg hang fast i tanken om, at det nye skulle sættes på samme måde som det gamle, men sådan er det jo formentlig ikke, nej. Tak!GoC sagde:
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Flytta VA-stammar under villa, behöver gamla stammar tas bort?
Grund & Markarbeten -
Ta bort färg från gamla gipsstuckaturer?
Färg, Måla & Tapetsera -
Behöver jag ta bort den gamla begränsningskabeln för robotgräsklippare
Robotgräsklippare -
Ta bort gamla tretexskivor när man renoverar
Byggnadsvård -
Ånga(?) bort gamla tapeter!
Färg, Måla & Tapetsera