Hej!
Jeg har brug for nogle tips og råd om, hvordan jeg skal gribe det an for at få min tøjstang op i garderoben igen.
Jeg kom til at rive den ned, da jeg holdt i den og skulle stige ned fra en hylde, mens jeg gjorde rent.
Den er altså kun faldet ned fra den ene væg og ser ud til stadig at sidde godt fast på den anden side. Så jeg vil gerne bruge det samme hul igen for at få den op igen. Murstøv er jo forfærdeligt, så jeg vil gerne bore så lidt som muligt.
Jeg har samlet nogle forskellige muligheder, men nu er jeg i tvivl om, hvad der er den bedste fremgangsmåde. Den skal kunne klare en ret stor vægt, og jeg vil helst ikke have den i hovedet, så jeg ønsker lidt hjælp!
Se billeder af hvordan det ser ud nedenfor samt de ting, jeg har at vælge imellem.
- De to små skruer er altså dem, der sad i tidligere, ret korte. Så jeg tænkte, at jeg borer lidt dybere huller.
- Så er spørgsmålet, som udfyldning for at reparere hullerne, der er lidt beskadigede og ujævne:
- Skal jeg bruge Loctite Repair Putty, lade det hærde og så bore i det med almindelig plug og skrue.
- Brug Fischer Fill & Fix med tilhørende specialplug + skrue.
- Pattes No More Nails tænkte jeg eventuelt kunne bruges i slutningen som ekstra styrke ved at påføre det på selve væggen og tøjstangsfæstet... eller?
Hvordan ville I have gjort det?
Tak for hjælpen!