Er der nogen, der har erfaringer med Ctrap? En slags dug, der skal forhindre emissioner i at trænge ud fra eksempelvis trærebeskyttelsesmidler.

Findes ikke meget andet end sælgerinfo og firmainfo om det på nettet.

https://ctrap.se/

Undrer det samme, ifølge deres egen info er det jo et rent mirakel hvilket får mig til at blive lidt mistænksom.

Mackztärn Mackztärn sagde:
Undrer det samme, ifølge deres egen info er det jo et rent mirakel hvilket får mig til at blive lidt mistænksom.
Om to uger får jeg måske et svar. Skal prøve at tage op en del med en firma.

Hej. Interesseret i om ctrap dugen hjalp noget mod emissioner? Lagde du den på en rengjort/saneret plade eller lagde du den på et gulv og derefter lagde nyt gulv?

C Chanbara sagde:
Hej. Interesseret i om ctrap duken hjalp noget mod emissioner? Lagde du den på en rengjort/saneret plade eller lagde du den på et gulv og derefter lagde nyt gulv?
Jeg ved ikke rigtig. Faktisk. Jeg syntes, det hjalp betydeligt, da den blev sat op. Skal dog siges, at jeg dækkede væggene, fordi mine emissioner kommer fra syllen, som mellemlaget hviler på. Men nu efter at have rejst væggene og malet, fortsætter det med at komme lugt fra huller i væggen som eksempelvis lampeswitcher. Lugtgen er som sagt reduceret. Men enten slipper c-trap igennem lugt, eller også har firmaet, der satte den op, gjort et dårligt arbejde. Skal også siges, at firmaet sagde, at man har stoppet med at sælge c-trap til kunden for at kunden skal sætte den op selv, på grund af at mange kunder gør et dårligt job og så skyder skylden på selve måtten. Sammenfattende ønske jeg, at jeg havde valgt at forsøge at ventilere lugte bort med en eller anden form for forceret ventilationsløsning inde i væggene.

Har du plade på jord?
Lagde du tæppet direkte på betonen eller på eksisterende gulv og derefter nyt gulv?

Så nu at du har skrevet væg, sorry.
Hvilke vægge har du?

Gips. Dobbelt i visse tilfælde. Hvis du mener indvendige vægge.

Hej, jeg overvejer muligvis at bruge cTrap. Hvordan er det gået for jer, der har brugt deres måtte? Har lugtene forsvundet, eller er de stadig der?

Tak på forhånd

VI overvejer også at bruge Ctrap, men har overvejelser om, hvor godt det vil fungere. Modtager gerne erfaringer.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.