Vi renoverer det tidligere bolighus på grunden, og under en del af dette, måske 1/4 eller 1/5 af huset, er der et gammelt fyrrum (brugt frem til 50'erne?). Resten af huset står på klippe/jord.

Jeg kunne godt tænke mig at indrette det som mad- og vinkælder. Er det muligt, og ved nogen, hvor jeg kan finde instruktioner til, hvad jeg skal tænke på? Alternativt dele jeres egne erfaringer og viden?

For det første vil jeg have det tørt (det er tørt i dag, ud fra hvad øjet kan se), at mine varer ikke fryser om vinteren/bliver dårlige om sommeren, samt selvfølgelig male og fikse, så det bliver rart at bruge.

Jeg kan godt lide at nørkle og vil have dette som et lille projekt for mig selv. Tak på forhånd!

• Renovering af gammelt hus med plastafdækning og lille trædør ved siden af tæt buskads, samt synligt træværk og tagelementer.
  • Gammelt hus under renovering med trædør til gammelt pannrum, omgivet af grønne buske og klart sollys.
  • Gammelt pannrum med revet væg, der vender mod en have, med sollys, trærammer og en lavt siddende vindue. Potentielt omdannes til vinkælder.
  • Et gammelt pannrum med afskallet maling på væggene, værktøj som skovle og raker op ad væggen, samt en bunke mursten og en grillkulspose.
  • Gammelt pannrum med stablede mursten, diverse værktøj og materialer, inklusiv isolering. Slidt væg og gulv ses i baggrunden.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.