4,304 læst ·
6 svar
4k læst
6 svar
Bygge indvendig væg med Skråtag og i vinkel
Hej!
Jeg har et lille dilemma. Jeg skal dele et rum. Ulempen er skråvægge, men det løser man ret let alligevel. Det store problem, som jeg ikke kan få til at fungere, er at væggen også skal være i en lille vinkel, så jeg får plads til en ekstra dør.
Altså lægge skråvægge og også give en tyyp 20-30 graders vinkel på indervæggen. Hvordan løser man det nemmest?
Ved ikke om det hjælper med min værdiløse skitse, men jeg håber nogen forstår, hvad jeg mener
Jeg har et lille dilemma. Jeg skal dele et rum. Ulempen er skråvægge, men det løser man ret let alligevel. Det store problem, som jeg ikke kan få til at fungere, er at væggen også skal være i en lille vinkel, så jeg får plads til en ekstra dør.
Altså lægge skråvægge og også give en tyyp 20-30 graders vinkel på indervæggen. Hvordan løser man det nemmest?
Ved ikke om det hjælper med min værdiløse skitse, men jeg håber nogen forstår, hvad jeg mener
Er det kun skrålofter? Er der plads til en almindelig dør? Hvis rummet til venstre har en del lige loft, så vinkeldør 45 grader og åbn, så den går mod den almindelige høje væg. Måske en skydedør mellem rummene?
Hej!
Ja, billedet er måske ikke så meningsfyldt. Men det lille billede oppe i højre hjørne er topvisningen, der viser, hvordan indervæggen skal svinge i rummet. Loftet er skråloft, så vinklen for indervæggen bliver meget vanskelig oppe i loftet, eftersom den ikke går tværs igennem rummet.
Jeg har dog en snedker, der er på vej og skal kigge lidt på det
Ja, billedet er måske ikke så meningsfyldt. Men det lille billede oppe i højre hjørne er topvisningen, der viser, hvordan indervæggen skal svinge i rummet. Loftet er skråloft, så vinklen for indervæggen bliver meget vanskelig oppe i loftet, eftersom den ikke går tværs igennem rummet.
Jeg har dog en snedker, der er på vej og skal kigge lidt på det
Klik her for at svare
Lignende tråde
-
Hur ska vi bygga upp vårt långsmala badrum med snedtak?
Badrum -
Byg indvendig væg ved skråtag
Byggematerialer & Byggeteknologi -
Bygga innervägg längs med snedtak
Lösvirke & Timmerhus -
Bygge indvendig væg med højt skråt loft
Byggematerialer & Byggeteknologi -
Byg indvendige vægge med skråtag.
Byggematerialer & Byggeteknologi