Hej!

Renoverer badeværelse og har sat konstruktionskrydsfiner og skal senere på med gips inden vådrumssikring og fliser. To plader kom lidt tæt på hinanden, og der har jeg nu brugt multiværktøj til at lave en lille sprække mellem pladerne. Typisk 1mm. Tror I, det er nok, eller burde jeg lave en større sprække med dykkeresaven?
Pladerne lå udenfor (under tag) inden montering, så de var næppe knastørre.

Plywoodplader med knaster, monteret tæt på hinanden i et badeværelse under renovering, med en smal åbning lavet med et multiværktøj. To konstruktionsplywoodplader med en smal sprække imellem, monteret på væg som forberedelse til renovering af badeværelse.

Tak på forhånd!

Er nok ikke nogen fare, problem bliver det vel, hvis man sætter alle tæt på hinanden.
Alle renoveringer, jeg har lavet, har jeg typisk haft tommestok imellem. men det har så klart blevet måske både bredere og helt mod iblandt. Intet som har påvirket slutresultatet noget, hverken direkte eller efter tid.

Tak! Ja, så havde det føltes værre, men rummet er ret lille, så det er kun 1,5 plade per væg. Og hvor pladerne mødes i hjørnerne, blev det ret godt med mellemrum, så det burde være helt roligt.

Har tidligere kommet til at sætte en hel væg med OSB tæt på og opdagede det slet ikke dengang, men denne gang blev jeg lidt mere nervøs med tanke på, at der skal op tætning og fliser, så man er jo ikke så ivrig efter at lave det om :).

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.