Hej
Jeg vil lægge terrassefliser på min altan/loftgang. Problemet er, at foreningen var nødt til at lægge ny belægning for at få faldet. Så jeg har kun 1 cm i højdeforskel fra dør til gulv. Hvilket betyder, at de fleste terrasseløsninger ikke fungerer.

Så jeg tænkte terrassefliser + kunstgræs. Men til sagen :). Af alle færdige terrassefliseløsninger finder jeg ingen med afslutningsliste (andet end dem i plastik). Alle går ud fra, at man bygger ud til kanten.

Så to spørgsmål.
1. Nogen der har tips til terrassefliser, som også sælger med en afslutningsliste som tilbehør?
2. Alternativt, hvordan laver man bedst en selv. Hvilket træ skal man vælge osv.

Vedlægger en lille tegning af, hvordan jeg tænkte.

Mvh

• Balkonglayout med træfliser, kunstgræs og plads til afslutningsliste. Markering af højdeforskel på 1 cm mellem dør og gulv.
Åsa Lund
Hvorfor ikke kunstgræs på hele?
Du vil nok slå tæerne på kanten mere end én gang

Hej Åsa.
Jo jeg har tænkt den tanke også. Måske er det enklest.

Så, tips til godt kunstgræs med god afvanding af vand modtages taknemmeligt :). Vi har ikke det bedste fald udad på vores altaner.

Eller fungerer hvilket som helst kunstgræs der har "plastfødder" på undersiden?

Åsa Lund
Absolut nemmest at bare købe metervarer og rulle ud. Jeg vil tro, at alle med pigge dræner ok. Køb ikke den billigste kvalitet, hvis du planlægger at blive boende i nogle år.

Hepp, så købte jeg lidt kunstgræs mest for at teste.
Det viste sig, at der er for lidt plads under døren. Forsøgte også at klippe ned prøvestykket. Så enten save i en hoveddør. Er det passende? Eller noget andet fif.

Vil helst ikke lægge et tæppe.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.