Byggahus.se:s Svarta lista med snickare, rörmokare, elektriker, solcellsleverantörer och elbolag med flera som inte följer Allmänna reklamationsnämndens beslut är uppdaterad med 500 nya fall.
Du kan läsa artikeln här: Svarta listan - mer än 500 nya fulingar som inte följer ARN:s beslut
1 711 läst · 5 svar
2k läst
5 svar
Svarta listan - mer än 500 nya fulingar som inte följer ARN:s beslut
-
På konsumentens sida · 3 352 inlägg 27 feb 09:57
-
Renoverare · Skåne · 661 inlägg 27 feb 10:3727 feb 10:37 #2
Att bygghemma sticker ut på denna listan är inget konstigt. Deras service är horribel och kommer aldrig handla där igen. Jag hade problem med att några skruva saknades till mitt fördelarskåp. Jag ringde dom och deras kötid på 15 min var närmare 2h (Galet frustrerande att höra "Förväntad kötid är 15 minuter" i 2h).
Blev att jag mailade dom istället och tror det tog ett halvår för dom att komma fram till att LK kan inte tillhandahålla dessa skruva pga att dom fått informationen så långt efter leverans. Detta för bygghemma tog två månader på sig att öppna ett ärende.
Efter cirka en månad mailade jag direkt till LK och dom skickade skruvarna direkt utan frågor. Så ärendet som tog bygghemma att lös, löste LK själva på några timmar.- Laddar…
-
1 mar 21:42 #3
Bygghemma verkar ha många som klagar. Mest humor när dessa ändå handlar nått år senare och blir besvikna igen
fool me once shame on you. Fool me twice shame on me -
1 mar 22:59 #4
https://www.wearebhg.com/brands/ -
Renoverare · Skåne · 661 inlägg 1 mar 23:091 mar 23:09 #5
-
1 mar 23:20 #6
Dessvärre är tydligen deras strategi att "assimilera" alla företag de köper upp, så alla dessa lär väl på lite sikt förvandlas till rena skyltfönster med gemensamt sortiment, kundservice, webbplattform, logistik, osv. Priserna varierar dock märkligt nog lite från sajt till sajt.Redigerat 1 mar 23:36- Laddar…
Liknande trådar
-
Svarta detaljer badrum - risk för skav/flagning av färg?
Badrum -
Badrum med svarta detaljer - Lampknapp, termostat och uttag?
Badrum -
Svarta listan
Verktyg, Maskiner & Fordon -
SVARTA LISTAN ---> Lövångers Järn & Maskin AB
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
Svarta listan - Hitta bluffmakare i din kommun
Artikelkommentarer