Hej,

Som en junkie av alla dessa renoverings-tv-program så hoppade jag till extra mycket i soffan för ett tag sen då det installerades en speciell lösning som i teroin skulle fungera perfekt för våra behov, nämligen infravärmepaneler inomhus. Dock är man ju medveten om den extrema produktplacering som sker i dessa program och skeptisk samtidigt och jag har sökt info och pratat runt med folk hit och dit utan framgång! (nu funkar ju till exempel inte min vanliga kompressordrivna spikpistol, utan nu ska man ju ha en sån här patrondriven kulspruta)

Så alltså, är det någon som har köpt och installerat eller på annat sett kommit i kontakt med infravärmepaneler för inomhusbruk (typ infraswiss)?

Det låter ganska bra då vi inte har något vattenburet system men infraswiss paneler är ganska dyra i jämförelse med traditionella element.

Finns det andra tillverkare av liknande infrapaneler?

All info emottages tacksamt!

Häls,
//H
 
H
Titta på loppmarknader. Med lite tur kan du få en infravärmare från 40-50-talet för en tia.
 
ok :) jag har nu med mycket nöje läst igenom de två trådar som du försåg mig med Bonnier. Tack för det!
Jag drar slutsatsen att investeringskostnaden inte är skälig ens ur estetiskt perspektiv. Det blir "vanliga" element som stödvärme.

@ Holmertz - ingen kommentar!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.