SarB
B byggarätt skrev:
Touche... Esbjörns kön är samma som dina ex... ytterligare en begränsning
Det kan du ju anta att de är om du vill.

Är din kommentar här på riktigt att poängtera en begränsning av att jag bara skulle haft relationer med det motsatta könet? Inte för att du har någon vetskap alls om det som sagt.
 
  • Älska
Staffans2000
  • Laddar…
Är det inte dags att på allvar inse att Takis/Byggarätt bara trollar. Jag skrev detta (inlägg #286) för länge sedan och blev sedan osäker. Nu är jag dock säker igen.

Tippar att det är ett par kompisar som bara vill se hur länge, och långt, de kan driva denna tråd.

Helt omöjligt att det finns två personer som på allvar tycker/skriver så osammanhängande och utan logik och röd tråd.

Snyggt Trollat - Ni kom nästan upp i 2600 inlägg
 
  • Gilla
  • Haha
mikethebik och 3 till
  • Laddar…
P
SarB SarB skrev:
Ingen av oss har väl någon aning om vad Esbjörn har för moral dock.
Lite svajig moral tycks han ju ha när det gäller att hålla vad han har lovat. Eller så är han under stor press från någon eller några.
Får hoppas att det löser sig till en någorlunda bra situation för bägge två.
Ja, jag hoppas att Bolin fullföljer affären så han får sina miljoner innan han blir för gammal för att ha kul för dem.
(Och att gamarna som lutar sig över honom inte får ett öre).
 
  • Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
P pmd skrev:
Jag vill inte ha ett samhälle där rättvisa skipas på löst tyckande. De som vill att man ska få ångra sig dagen efter att ha skrivit på ett köpekontrakt för att sälja sin fastighet får driva den frågan politiskt.

Någon jävla ordning ska' det va’ i ett land.
Kan hålla med om dokumentationen är komplett och alla är istånd till affär
 
P
T Takläggare skrev:
Verkar bara lite skumt varför
Förklaring till varför har getts flera gånger i den här tråden.
 
SarB SarB skrev:
Det kan du ju anta att de är om du vill.

Är din kommentar här på riktigt att poängtera en begränsning av att jag bara skulle haft relationer med det motsatta könet? Inte för att du har någon vetskap alls om det som sagt.
Har inga kommentarer om kön eller erfarenheter av kön
 
TT4F TT4F skrev:
Är det inte dags att på allvar inse att Takis/Byggarätt bara trollar. Jag skrev detta (inlägg #286) för länge sedan och blev sedan osäker. Nu är jag dock säker igen.

Tippar att det är ett par kompisar som bara vill se hur länge, och långt, de kan driva denna tråd.

Helt omöjligt att det finns två personer som på allvar tycker/skriver så osammanhängande och utan logik och röd tråd.

Snyggt Trollat - Ni kom nästan upp i 2600 inlägg
Du fattar tom sämre än Staffan besserwusserern
 
P
T Takläggare skrev:
Ebba svara inte på det rekommenderade brevet Esbjörn skicka 3 sep, hon svara inte ens när han försökte ringa.
Ebba har inte vilja mötas på trevligt sätt, hon höll sig borta fram tills tillträdesdag . skamligt beteende.
Det var stora nyheter! Det är alltså Busch som har vägrat att fullfölja affären genom att vägra träffa Bolin för att skriva på ett köpebrev?

När och hur kom detta fram?
 
  • Haha
Staffans2000
  • Laddar…
P pmd skrev:
Förklaring till varför har getts flera gånger i den här tråden.
Förklaringen ges redan i rubriken....
 
Staffans2000
B byggarätt skrev:
Kväll för lille Staffan... Ebba vänner kallar sig Stridshingst... Reinfeldt du alfahanne ... det begreppet kommer från Konrad Lorenz nazismens marxismens idol i så gör djur i Kolmårdens varggrop
Liten och liten? Men tack iallafall! Numera är det en komplimang att vara "den lille". För övrigt skriver du lika obegripligt som din idol.

Staffan (som talar med fåglar)
 
  • Gilla
Jocke Best och 1 till
  • Laddar…
Staffans2000
B byggarätt skrev:
Touche... Esbjörns kön är samma som dina ex... ytterligare en begränsning
Hur vet du det. Kanske hon passar på att komma ut ur garderoben nu:D.

Staffan
 
T
Violina Violina skrev:
Att personen du argumenterar med tröttnar på att svara betyder inte att du har vunnit, det betyder att motståndaren har vett/intelligens nog att ge upp..
Problemen som uppstår på forum, vissa personer, som staffan, han kommer från corona tråden, dom ger sig aldrig, som efter 31 tusen inlägg ,mesta dels personangrepp, där stoppads tråden, just för dessa personer .
 
  • Gilla
byggarätt
  • Laddar…
P
SarB SarB skrev:
Ingen här har skämtat om demens.
Jag är inte helt säker på det.

T Takläggare skrev:
Hahaha jag förklara demens är en kul grej.
 
  • Gilla
SarB
  • Laddar…
Staffans2000
B byggarätt skrev:
Har inga kommentarer om kön eller erfarenheter av kön
Det förklarar din frustration!

Staffan
 
  • Haha
  • Gilla
calibramicke och 5 till
  • Laddar…
T Takläggare skrev:
Problemen som uppstår på forum, vissa personer, som staffan, han kommer från corona tråden, dom ger sig aldrig, som efter 31 tusen inlägg ,mesta dels personangrepp, där stoppads tråden, just för dessa personer .
Ja Staffan använder ordet asymptomatisk som du och jag använder och... så Staffan ger sig inte ens efter förklaring utan bara en cirkelreferens till Staffans egen text hjälper
 
  • Gilla
Takläggare
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.