Ok så det kommer hem två helt okända personer och börjar riva taket och hon ringer inte polisen?
Låter som hela sanningen inte kommer fram.
 
  • Gilla
kattlucka och 3 till
  • Laddar…
T twoody skrev:
Ok så det kommer hem två helt okända personer och börjar riva taket och hon ringer inte polisen?
Låter som hela sanningen inte kommer fram.
Kan vara "irländska hantverkare". Givetvis behöver de inte vara från Irland men fenomenet med asfaltsläggare och på senare tid även andra former av hantverkare som mer eller mindre tvingar sig till arbete och betalning för detta har pågått länge. Främst har det varit just asfaltsläggare från Irland. Ofta riktar de in sig på äldre personer och agerar enligt de utsatta ofta hotfullt. Kräver sedan betalning enligt det muntliga avtal som hantverkaren menar fanns, men som husägaren inte känner till.
 
  • Gilla
Tamazin
  • Laddar…
”... bunden av det avtal som Svevitak påstått har ingåtts, skriver Allmänna Reklamationsnämnden.”
Som medlemmen SRF05 skrev i tråden nedan så blev det en tråd om Svevitak, fast inte en positiv tråd :(

https://www.byggahus.se/forum/threads/svevitak.344920/
 
  • Gilla
Karl.s
  • Laddar…
Skärmbild av företagsinformation och graf visar ekonomiska nyckeltal för Svetiak och Bygg AB.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Så fler kan undvika bolaget
 
Jag har även kollat upp alla som jobbar där,dom är kriminella och dömda och har haft med polisen att göra,skulle inte låta dom lägga mitt tak! Hoppas någon gör en anmälan på dom på hur dom lurar gamla människor på pengar,som min granne har råkat ut för!! Bedrövligt
 
  • Gilla
Tibb
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.