1) 66 mm

En ganska jobbig fobi mot cirkelsågar jag har,
där jag fått för mig att jag inga fingrar efter användandet kommer ha kvar,
såga rakt jag inte heller kan göra om så mitt liv på det hänger,
sågen bara över ytan far och flänger,
så med denna såg jag fina kapningar kan få,
och mitt mål att inte vara rädd för den kan nå.
 
Svar 1: 66mm.

Det skulle vara underbart att slippa fogsvans till altanbygget, samt sandlåda och annat krafs som ska fixas till dottern i sommar 😊👍🏻
 
Alt 1. 66 mm
Ska jag vara ärlig så måste jag erkänna att mina enda kvalitetsverktyg är en hammar och en fogsvans. Övriga sortimentet är en samling skämt. Nu kommer en takomlägfning och staketbygge, med det följer ett behov av riktiga verktyg.
 
Mitt svar är nr 1 66 mm.
Den skulle passa perfekt till sommarens projekt, den gamla behöver pensioneras,
hmmm, det kanske jag också skulle behöva. :)
 
Svar: 66 mm

denna hade ju varit perfekt inför sommarens altanbygge!!! Och tystare än de flesta andra skulle nog göra grannarna extra glada också. :D
 
Rätt svar: nr 1
Ska precis påbörja vårt badrumsbygge som är det sista bygget i vårat hus byggt 2013. Denna sågen hade varit perfekt att kapa plywood skivorna med. Sedan gillar jag hitachis elverktyg skarpt!
 
1. 66mm
När man som jag bor i ett torp från 1800-talet, har man alltid nytta av bra verktyg. En ny cirkelsåg har jag stor nytta av.
 
Svar: 66mm
Motivering:
Med stil & kvalité vill vi bygga vår idé.
Marken är förberedd och virket på gång, så nu blir längtan efter en altan inte så lång.
Cirkelsåg är det enda som fattas, nya Hitachi skulle verkligen uppskattas.
 
Svar 1 66mm.

Som nybliven husägare så räcker inte pengarna hela vägen till ordentliga verktyg utan man får hålla sig till dom billiga verktygen, denna skulle rädda många timmar över åren när reglarna sätts upp, skivor kapas, altan och vedbod byggs. Fogsvans i all ära men detta gröna monster ger en betydligt högre WAF(wife acceptancy factor) då projekten kommer gå fortare och ge mer tid till familjen

Tack för en bra sajt som löser många problem och funderingar för en nybliven husägare.
 
66mm
Min nuvarande cirkelsåg sjunger tyvärr på sista versen. Dåliga snitt och lukt av elmotor gör det inte kul att snickra. Och nu har frugan beställt en fin bokhylla till barnkammaren. Fast Med en ny Hitachi cirkelsåg så kommer bygglusten tillbaka och idéerna att flöda igen.
 
Svar: 66 mm

En kraftig cirkelsåg kommer alltid tillhands när jag ska bygga in altan under våren :)

MVH
Ronny Rönngren
 
Svar: 66 mm
Har en gammal Black & Decker, som sjunger på sista versen. En ny bra cirkelsåg behövs verkligen nu när jag skall bygga ut sommarstugan!
 
Svar.1 66 millimeter

Ett 1800-tals hus vi renovera ska, och vad passar inte bättre än att en Hitachi ha!! :)
 
Svar 1. 66mm

För att min gamla gröna bosch från 80-talet brinner upp när som helst.
 
Svar: 66 mm

Jag arbetar som konstnär, vilket till och från kan vara ett väldigt fysiskt yrke. Det är också tyvärr ett yrke där pengar oftast är en bristvara. Det gället alltså att hitta de billigaste verktygen man kan vilket innebär att jag arbetar med en gammal halvdålig såg från Clas Ohlson. Den får jobbet gjort, eller det är väl snarare jag som får jobbet gjort, men den är en riktig energitjuv. Speciellt nu när jag arbetar med stora kulisser till en leranimation. Så jag skulle verkligen inte tacka nej till den här sågen så att jag skulle kunna koncentrera mig mer på mitt konstnärsskap och lite mindre på sågandet!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.