O oddjobb skrev:
Du behöver nog fundera på vilken design det skall bli, så det passar ihop med fasaden. Ha den mörk som vindskivorna eller en nätt konstruktion som passar med dom vita smala fodren runt fönster. Du kanske skall vänta så rosten hinner sätta sig runt dörren?

Riktigt fin har du fått det på insidan nu(y)
Tackar...
Var precis uppe en vecka och "skrotade" på.

farstukvisten blir likadant tak, och likadan vindskiva, eftrsom jag har kvar rejäla stockar kommer jag låta nockstocken kika ut, likt nockstocken gör idag, samma bredd men inte lika hög, det hela kommer målas in i svart alterntaivt grått som luftintagen , har vant mig vid den stora väggen men är övertygad om att en redig farstukvist blir rätt, den kommer bli rätt öppen ev en bänk på vänstra sidan men annars har jag kvällssolen här så jag tror det blir bra som kaffeveranda...ångrar nu något att jag inte vågade gå på lite färg på fönsterkarmarna, dom poppar ut lite väl men men..
 
texas67 texas67 skrev:
Tackar...
Var precis uppe en vecka och "skrotade" på.

farstukvisten blir likadant tak, och likadan vindskiva, eftrsom jag har kvar rejäla stockar kommer jag låta nockstocken kika ut, likt nockstocken gör idag, samma bredd men inte lika hög, det hela kommer målas in i svart alterntaivt grått som luftintagen , har vant mig vid den stora väggen men är övertygad om att en redig farstukvist blir rätt, den kommer bli rätt öppen ev en bänk på vänstra sidan men annars har jag kvällssolen här så jag tror det blir bra som kaffeveranda...ångrar nu något att jag inte vågade gå på lite färg på fönsterkarmarna, dom poppar ut lite väl men men..
Inredning av vardagsrum med cortenlampa över matbordet och tänd TV, kvällsbelysning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Husfasad och trädgård med cortenlampa och utebelysning tända i skymningen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ja...cortenlampa över matbordet.och utebelysning testas
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.