Jag undrar om det finns ett bra verktyg som fungerar både som regeldetektor och lasermätare för att hänga upp hyllor rakt?

Mvh Tummen mitt i handen
 
Hänga hyllor rakt gör du väl bättre med ett någorlunda noggrannt vattenpass ?
Regeldetektor, jag har en gammal Zircon i500 köpt på Classe för sådär 10 år sen, den är tämligen exakt. Jag provade då en Bosch men den var totalt oduglig och lämnades tillbaks. Det kan vara värt att leta jämförelser innan köp.
 
B byggvera skrev:
Jag undrar om det finns ett bra verktyg som fungerar både som regeldetektor och lasermätare för att hänga upp hyllor rakt?

Mvh Tummen mitt i handen
Black&Decker har en modell, väldigt bra som laser för hyll- och tavelhängning, tveksam som regeldetektor. För en bra detektor är min bild av läget att det krävs några tusenlappar.

Lasern har noll uppställningstid; håll mot väggen med ena handen bara och använd första hålet/skruven/spiken som referens och markera nästa.

Typ denna, finns i många versioner:
https://www.jula.se/catalog/verktyg...ent/lasrar-med-sokfunktion/linjelaser-160235/
 
Det vanliga är väl att verktyg som kombinerar flera funktioner sällan är bra på någon av dom. Skaffa en bra regeldetektor och ett vattenpass eller krysslaser.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.