Vad är det för typ av medicentral som följer med som standard i Villa Växa?

Hur många uttag är det i de olika rummen ?

Berätta gärna mer vad som ingår i detta som standard, våran säljare har inte nämnt detta alls under resans gång, såg det först nu på myresjöhus hemmsida. Hadde planerat att låta elektrikerna dra in två extra rör i varje rum så att man själv kunde dra in nätverkskabel i alla rum, med knytpunkt i groventrén.

Såg att Smålandsvillan hadde någon sådan här lösning som var ett tillval, är det kanske så att myresjöhus har samma lösning men som standard ?

Ps. vårat hus kommer V.41
 
Mediacentral ingår som standard i våra hus. Kortfattat innebär detta att det finns kommunikation mellan rummen för TV och tele/data och uttag för detta. Ni själva kan sedan koppla om och fördela funktionerna mellan rummen allt efter behov. Mediacentralen är förberedd för inkoppling av modem.

Meddela mig din adress så kan jag skicka information om detta.

kontakt@myresjohus.se


Magnus Brusefält
Myresjöhus marknadsavdelning
 
DataConnect tecknar ramavtal med Myresjöhus gällande leverans av ICShome-G IT-skåplösning. IT-skåpet kommer att installeras som standard i alla nyproducerade egnahem projekt. Logostikpartner är Selga.

Detta skrevs 2007-02-01 och hittade på http://www.dataconnect.se/news.asp

betyder det att alla hus som byggs efter det har denna media lösning ?
 
Mediacentralen är en standard produkt hos Myresjöhus.


Magnus brusefält
Myresjöhus marknadsavdelning
 
När blev det en standard, vi beställde vårat hus september 2007, den slutliga beställningen med alla ändringar lämnades in våren 2008. Är det även standard i vårat hus då?
 
Vi införde Mediacentralen som standard på hus beställda på leveransdeklaration: LD 071m/i


Magnus Brusefält
Myresjöhus marknadsavdelning
 
Ok, vi har LDi72. Så då antar jag att det inte är standard.... :(
 
Efter LD 071m/i kom LD 072m/i. Så ditt hus borde varar utrustat med en Mediacentral. Den brukar vara placerad i det invändiga mätarskåpet.


Magnus Brusefält
Myresjöhus marknadsavdelning
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.