Hej, då Gorenje är nytt för mig så funderar jag om någon/några har erfarenthet av deras tvättmaskiner hur de är kvalitémässigt. Jag skall köpa en maskin till sommarstugan och vill ej lägga dyra pengar på en, då ev frysrisk kan finnas om jag misslyckas med att tappa den på vatten helt. Har då sett att dessa kan man få till bra pris. Men jag vill inte köpa dålig maksin bara pga priset.

Tacksam för reflektioner
 
Göran.W
Har du båt är dom förträffligt ankare.
Men som tvätt maskin är dom inte mycket att ha.
 
  • Gilla
Höghus
  • Laddar…
Vi köpte tvättmaskin och torktumlare i svart från Gorenje hösten 2018. Nu är hela lagret helt slut i tvättmaskinen enligt teknikern som var här idag. Han insinuerar att vi använt fel tvättmedel... Isåfall är typ alla tvättmedel fel, då vi byter sort ofta och använder ytterst lite vid varje tvätt. Han påstod att trumman måste ha stannat under tvätt flera gånger under lång tid - märkligt att vi aldrig märkt det och att tiden för tvättcykeln alltid varit den samma. Hela trumman skulle behövas bytas ut och det görs på verkstad (görs typ inte alls, utan enligt teknikern får man köpa ny maskin). Han gick igen och ska kontakta Gorenje för att se "vad de säger". Här står vi tvättmaskinslösa sen 2,5 vecka... Så nej nästa tvättmaskin blir inte en Gorenje.
 
Du har ett bra tips ovan vad du kan använda den till nu i alla fall. :D
 
Stefan N Stefan N skrev:
Du har ett bra tips ovan vad du kan använda den till nu i alla fall. :D
Ja, jag får köpa mig en båt!
 
  • Gilla
Göran.W och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.