Byggahus.se
Har bara denna på stommen,men jag är inte så nöjd med det hela men i brist på tid så får man bara gneta på....Inga neggon tack IMG_0483.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Nu ska vi se...
Tror det kom lite trall som dottern var sjukt nyfiken att klättra på
IMG_0477.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Som synes på en tidigare bild så hade jag "provlagt" lite trall här har jag kommit en bit....man fan vad drygt det är...

IMG_0493.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
IMG_0495.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Det här blir ett lite roligt inslag i trallen,ska bara sågas rent och fyllas upp med överblivet stenmjl och sen toppa med lite dekorsten
IMG_0505.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Hippokidz1 och 2 till
  • Laddar…
IMG_0498.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
oobum
  • Laddar…
Slutade här borta för kvällen då det IGEN började regna så fort jag fått upp sågen på altanen.. sakta med säkert så segas det fram. Ska försöka "köra" på i helgen , så då får ni se hur det gått.. OM nu vädret inte spelar mig ett spratt igen.
Trevlig kväll på er alla
IMG_0504.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Beccis och 5 till
  • Laddar…
Vad är det för typ av trall?
 
Det sEr ut som du borde ta en trall-pause och dra igång cirkulationen samt chock-klorera lite. Det blir bara jobbigare och jobbigare att ta hand om......
 
  • Gilla
konjry
  • Laddar…
Hur gör du med ändträt mot poolen?
 
Brun rillad trall fick det bli. Hur den håller återstår att se,är inte jätte nöjd med kvalitén på trallen men man får som sagt vad man betalar för.
 
  • Gilla
Atom
  • Laddar…
Jo jag är medveten om det men den smällen är ja beredd att ta då ungarna inte är ett dugg sugna på att bada i den som den ser ut nu,sen inväntar jag poolskyddet som kommer om ca 3veckor. Så tills dess så får den agera som avskräckande ist för inbjudande. :)
 
  • Gilla
Martin E och 1 till
  • Laddar…
Noseone skrev:
Hur gör du med ändträt mot poolen?
Jag har lite lut på trallen bort från poolen så att ytvatten inte rinner mot poolen, vidare så är frugan med och dränker in ändarna med linolja,hur länge det håller återstår att se men det blir hennes jobb då jag in i det sista lobbade för att vi skulle lägga komposit ist. Det är ju förvisso dyrare men fruktansvärt skönt att slippa det återkommande underhållsarbetet som riktigt trä medför. Men det blir hennes lilla syssla har hon så älskvärt lovat mig
 
Ser ut att bli väldigt fint.
Tomten verkar va väldigt härlig också. Men jag är lite tveksam till det lilla poolhuset till höger på senaste bilden ;)
 
maah skrev:
Ser ut att bli väldigt fint.
Tomten verkar va väldigt härlig också. Men jag är lite tveksam till det lilla poolhuset till höger på senaste bilden ;)
Haha näe det ska flyttas så fort arbetet med poolen börjar lugna ner sig lite. Men tills dess så får dottern husera där och tampas med pappa som ränner runt poolen
 
Perfekt poolhus ju! :) tycker att det blir riktigt mysig, lite grånat trä efter ett tag och grythyttan-möbler på det så tror jag att det kommer smälta in riktigt fint i er vackra gårdsbild. Väldigt vacker stenmur att sitta på också.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.