Hej alla fixiga,

jag behöver tips på välsorterad vvs butik där privat personer kan handla. Så nära Tyresö som möjlig :D men jag åker gärna till globen, bandhagen området och shoppar.

Tack för alla tips.
 
Att hitta en affär där du kan handla är inte ett problem. Det är däremot PRISET.

Comfortbutiken i Stuvsta (guldgrävarLasse)
Fredells har inte så mycket på hyllan men det går ju att peka i katalogen och hämta hos Lundagrossisten där allt finns.
Hornbach har ju avsevärt mer än vanliga bygghandlare men jag har inte detaljgranskat sortimentet. Dyrt är det iaf.

Beställ på rinkabyror.se, byggbo.se, sigro.se istället. Vettiga priser och snabba leveranser.
 
Är det bråttom och kanske något special man ska ha så har jag handlat på VVS doktorn eller nått sådant som ligger i Industri lokalerna brevid MIO i Haninge. Men dyrt blir det. ;)
 
Tack för svaren. GuldgrävarLasse fick sig några extra slantar i fickan. Det hade bara blivit 10 sek billigare på någon av webshopparna då fraktkostnaden blev så stor... Jag skulle ha en JetKoppling klass C. Den skulle Lasse i stuvsta ha 270 sek för... klass b på horbach kostade 192... klass c hos vvs partner 169 sek... Det finns grader i pris helvetet också

Tack för hjälpen med tips
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.