C
Besök idag i Birsta, Norlands största afffärscentrum utanför Sundsvall... Det hade jag kunnat låta bli...Stora COOP har inte vad de annonserat om,Coq au vin...,City Gross har inte Råddjurssteken som de annonserat om...Fix my Iphone står inte kvar vid priset de lovade för mina telefoner i torsdags.... Varför har det blivit så uselt på affärena? Bryr de sig inte om sina kunder? Skit,tycker jag att det är...Som åkte tre mil enkel väg, d.v.s 6 mil totalt utan att få det jag ville ha o som de utlovade... Bläää😠😠😠
 
C
C carra skrev:
Varför har det blivit så uselt på affärena?
Helt klart en ekonomisk kris som bubblar under ytan.

På vår ICA Maxi saknas vissa varor från hyllorna sedan år tillbaka nu. Många kvalitetsmärken/lokalproducerat har utgått och ersatts med ICA:s egna märken. Vissa varor är ofta slut. Mycket färre kampanjer, och de som körs är ofta udda lågbudgetvaror som specifikt tagits in för att säljas på kampanj.

Antalet tomma butikslokaler på ortens affärsgata ökar hela tiden då hyresvärdarna (bl.a. kommunen) hellre låter det stå tomt än att "dumpa" hyresnivåerna till nivåer där en hyresgäst kan få lönsamhet i verksamheten.
 
  • Ledsen
carra
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.