Hej,
Är det någon som har koll på om det finns och var man isf kan köpa en infälld timer som inte kräver nolla?
Har ett gemensamt utrymme där jag vill sätta lysrören på timer så de slocknar efter 15 min, men behålla enkelheten i en ljusknapp. Det verkar eventuellt vara extra problematiskt då det är lysrör dessutom har jag läst mig till?

Kan inte sätta i elskåpet då säkringen matar fler utrymmen och det finns tyvärr ingen nolla framdragen.

Är ute efter något i stil med bilden, just den här varianten kräver dock återledare.

Tack!
 
  • Vit väggmonterad timerbrytare med 15 minuters inställning och indikator.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
D
J johan_p skrev:
Hej,
Är det någon som har koll på om det finns och var man isf kan köpa en infälld timer som inte kräver nolla?
Har ett gemensamt utrymme där jag vill sätta lysrören på timer så de slocknar efter 15 min, men behålla enkelheten i en ljusknapp. Det verkar eventuellt vara extra problematiskt då det är lysrör dessutom har jag läst mig till?

Kan inte sätta i elskåpet då säkringen matar fler utrymmen och det finns tyvärr ingen nolla framdragen.

Är ute efter något i stil med bilden, just den här varianten kräver dock återledare.

Tack!
Men hur svårt är det att få dit en nolla? Är det inte bara att dra ned en tråd från kopplingsdosan eller lampdosan?
 
Kan du sätta en trappautomat och återfjädrande knapp istället? Isf kan du sätta trappautomaten där nolla finns och sen koppla om lite.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.