Är i akut behov av mått på IKEA diskho Domsjö (dubbel) se länk: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S09847481

Kommer kunna köpa den imorgon (förhoppningsvis) någon gång under dagen i Stockholmsområdet men behöver safe'a och skaffa fram måtten på den. På IKEA's hemsida finns bara djup och bredd (med kanterna som hänger över). Jag skulle behöva lite mer mått, tex hur hög den är i framkant, det vill säga det överhäng som finns på den osv.

IKEA själva vet inte så mkt mer mått på den förutom det som står på hemsidan. Han nämnde 245 mm hög som han hittade när han rotade runt i sin dator. Men man vet ju inte om det är det totala höjden på den eller om det är höjden på överhänget i framkant.

Fick även en PDF med monteringsanvsisningar skickade till mig. Dock innehöll den inga mått etc. Anledningen till att jag frågar är att han som bygger vårt kök måste veta detta imorgon, helst ikväll. Hade ju tänkt åka och köpa en på närmaste varuhus men det var ju lättare sagt än gjort ....

Är det någon som sitter inne med måtten vore jag hemskt tacksam om jag kunde få dem.

Tack på förhand.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.