Är det någon annan som har olika ytterdörrar fast samma färg på huset? Huvudentré resp groventré. Det är inte på samma husvägg. Ser gärna bild!!
 
  • Två vita ytterdörrar med olika design, en med fönster och en med långt handtag.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
blomknopp
  • Laddar…
Så länge dom håller hyffsat lika stil ska det inte se konstigt ut.

Jag har samma modell men olika färg..
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Vi har olika, tycker det är ett bra sätt att separera entréerna
 
Byurn Byurn skrev:
Vi har olika, tycker det är ett bra sätt att separera entréerna
Har du bild?
 
Byurn Byurn skrev:
Vi har olika, tycker det är ett bra sätt att separera entréerna
Jag tänker också så. Vi har en vit med långt smalt fönster i huvudentrén och jag vill ha en med 4 småfönster lite i samma stil vid groventrén för tycker den husväggen är så tråkig.
Maken säger att man inte kan ha två olika ytterdörrar om inte den ena är slät vanlig utan fönster typ. Att det kommer se dumt ut
 
Han har fel, det kommer se bra ut! Men skulle valt en med bredare fönster än den du visade
 
Johannes Carlsson Johannes Carlsson skrev:
Han har fel, det kommer se bra ut! Men skulle valt en med bredare fönster än den du visade
Den med smala fönstret har vi redan satt i
 
Den andra har större fönster så då skulle kanske den kännas som en huvudingång
 
Jag har tre likadana vilket ibland innebär att dörrknackare först knackar på i pannrummet, sen vid huvudingången och då ser de snopna ut när jag öppnar där med och brukar hoppa över tvättstugedörren. Enda skälet till att det blev tre lika var att jag, ett, ville ha fönster, två, ett bra erbjudande. Men eg kan jag tycka att huvudingången ska avvika lite mot de andra.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.