Nu kan man inte skriva inlägg längre utan att få en beskäftig annons baserat på vilka ord man använt. Skriver jag maskeringstejp så kommer en annons upp med maskeringstejp.
Få se vad som händer om man skriver inkontinensskydd.
 
  • Gilla
Villinte och 4 till
  • Laddar…
imported_Benno imported_Benno skrev:
Nu kan man inte skriva inlägg längre utan att få en beskäftig annons baserat på vilka ord man använt. Skriver jag maskeringstejp så kommer en annons upp med maskeringstejp.
Få se vad som händer om man skriver inkontinensskydd.
Testa att skriva "uppblåsbara sexleksaker":rofl:
 
  • Haha
Patrik440
  • Laddar…
:D
 
  • Annonsexempel för Sinuz smart maskeringstejp i en forumtråd om besvärliga annonser vid ordanvändning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
mgranbom och 1 till
  • Laddar…
Vedklyv håller jag på och jobbar med hemma.
Noterar att vedklyv inte fanns i shopen....
 
Redigerat:
ullberg
Tja, kanske inte den typen av vedklyv du tänker på men nog blev det en träff på något iaf…

Skärmbild av forumtråd med vedklyv Kindling Cracker rekommenderad från shoppen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Finns ett lätt sätt att undvika detta, men det får man inte nämna här tyvärr.
 
  • Wow
Jonas_81
  • Laddar…
Ja, det här blev lite för mycket länkspam. Tråkig utveckling..
Maskeringstejp.

##.relatedProductList
 
Jag har sedan 1994 deltagit på många webbdiskussionsforum, stora som små världen runt, men jag har ALDRIG stött på ett så reklamintensivt forum som byggahus.se. Visst, man kan köpa sig fri från reklamen i viss utsträckning, men inte heller det har jag behövt göra någon annanstans – i de fall jag betalat till ett forum har det varit helt reklamfria forum där de som sponsrat istället fått fördelar som utlottningar etc. Att betala för ett så reklamtungt forum som byggahus.se finns inte på kartan för mig.

Uppenbarligen tycker jag ändå att det är värt att besöka forumet, men jag har de senaste åren gått från att vara en daglig besökare till att bli en periodare och varje ökning av reklammängden minskar min lust att snabbt återvända.
 
  • Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
De som driver byggahus ska väl ha lite tillbaka kan jag tycka, men det behöver ju inte gå till överdrift som det verkar nu.
 
  • Gilla
sir_daniel och 1 till
  • Laddar…
Utan oss är det inget forum. Så är det.
 
  • Gilla
mikethebik
  • Laddar…
Tack för att ni säger till, vi ska titta på det. Håller med om att det har blivit för mycket.
 
  • Gilla
TowaTei och 1 till
  • Laddar…
ullberg ullberg skrev:
Tja, kanske inte den typen av vedklyv du tänker på men nog blev det en träff på något iaf…

[bild]
Hahaha, men det tog ett tag :)
 
Tidsmaskin, tidsmaskin, tidsmaskin!

Så man kan binda elpriser samt räntor på längsta möjliga

kanske bar bara får reklam om nån antirynkkräm nu, eller billigt spackel
 
  • Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
Workingclasshero Workingclasshero skrev:
Vedklyv håller jag på och jobbar med hemma.
Noterar att vedklyv inte fanns i shopen....
 
  • Skärmdump från byggforum med inlägg av användare om vedklyv och rekommendation på Kindling Cracker.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
imported_Benno imported_Benno skrev:
Nu kan man inte skriva inlägg längre utan att få en beskäftig annons baserat på vilka ord man använt. Skriver jag maskeringstejp så kommer en annons upp med maskeringstejp.
Få se vad som händer om man skriver inkontinensskydd.
@imported_Benno @Villinte @john.h @mikethebik @Åsa Lund @Lulaua @Patrik440 @patfred @mgranbom @Huzzbutt @Workingclasshero @ullberg @Dan1891 @Jonas_81 @cotillion @TowaTei @sir_daniel @Robin Lindberg @Jonatan79 @Nickesågen

Nu har vi lagt till en inställning där man kan välja att man inte vill se de rekommenderade produkterna. Inställningen finns under ”preferenser”.
 
  • Skärmdump av foruminställningar med markerat alternativ "Visa annonser" och överstruket alternativ "Dölj rekommenderade produkter".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
Marlen Eskilsson och 9 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.