Är det Adlila Holding den här tråden handlar om?
 
A A-Man_08 skrev:
Det som är märkligt är att dom säger att det pågått i 10 års tid.
Det låter inte trovärdigt.

Jag blir också lite förvånad över att de polisanmäler en ”miss” vid självscanning.

Min son arbetade extra på en stormarknad en del under gymnasietiden. Fick alternera mellan självscanningen och stå i kundtjänst. Där vet jag att det hände förvånansvärt ofta att de vid ”slumpkontroll” kom på uppenbara snattare (typ 10 scannade artiklar, 60 andra saker i vagnen). Men det ansågs inte som snatteri.
 
Man är ju smått efterbliven om man på 10 år inte lyckas ta en snattare. Känns som att handlaren försöker klandra Anders för alla köttstölder som skett i butiken.

Stjärnvittnet verkar inte heller helt 100. Ändrar historien minst 3ggr under ett 10min långt förhör
 
  • Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
A Asad Asad skrev:
När jag läste Adnans hemsida såg jag med en gång vilken jäkla fusk program är Fuskbyggarna är.
De som inte fattar tycker jag att de har ingen hjärna och borde skaffa sig nån utbildning.eller håller med arga snattaren
Sluta skriv om dig själv i tredje person.
Du är en fuskbyggare
 
  • Haha
  • Gilla
Dowser4711 och 2 till
  • Laddar…
A Asad Asad skrev:
De som inte fattar tycker jag att de har ingen hjärna och borde skaffa sig nån utbildning.eller håller med arga snattaren
Den här tråden hade efter några år fallit i glömska och ingen längre mindes fuskbyggaren Adnan Hodhod och så börjar du bumpa tråden så alla blir påminda och ännu fler får läsa om fuskbygget och får lära sig om fuskbyggaren Adnan.

Det är smart 😃
 
  • Gilla
  • Haha
MariaBK och 15 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.