@Per Eskilsson jag har fortfarande problem med att när jag lägger till en extern bild och trycker "infoga" så körs även automagiskt "Skicka" vilket ger ett felmeddelande för att bilden har inte hunnit laddas in i systemet. Jag anar att det har nått att göra med att knapparna ligger ovanpå varandra.

(Firefox på Android)
 
13th Marine 13th Marine skrev:
@Per Eskilsson jag har fortfarande problem med att när jag lägger till en extern bild och trycker "infoga" så körs även automagiskt "Skicka" vilket ger ett felmeddelande för att bilden har inte hunnit laddas in i systemet. Jag anar att det har nått att göra med att knapparna ligger ovanpå varandra.

(Firefox på Android)
Vi får kolla på det.
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Går det att lägga till en "läst gånger" på enskilda inlägg?
 
Finns det en lista med nya ämnen nånstans? Som senaste inlägg fast med trådar
 
kashieda kashieda skrev:
Går det att lägga till en "läst gånger" på enskilda inlägg?
Jag gissar att det är svårt. För en tråd kan man räkna hur många gånger nån klickat sig in i tråden, men ett enskilt inlägg i tråden kan ju ligga långt ner på sidan det finns troligen inget enkelt sätt att registrera om folk scrollat ner till inlägget eller inte.
 
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Finns det en lista med nya ämnen nånstans? Som senaste inlägg fast med trådar
Nej tyvärr. Även jag har efterfrågat detta ibland. Det närmsta vi har är Obesvarade trådar. Vi får kolla på det också.
 
  • Gilla
Farstatjej90
  • Laddar…
Hmm. Är det bara jag som upplever att appen blivit nästintill oanvändbar? Långsam och fryser? iOS.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
AndersPS AndersPS skrev:
Hmm. Är det bara jag som upplever att appen blivit nästintill oanvändbar? Långsam och fryser? iOS.
Webb är även lite trött vid inklistring av bilder tar runt 10sekuner (PC med Chrome, uppkoppling 1000/100) men det har varit så ett tag
 
Redigerat:
  • Wow
Per Eskilsson
  • Laddar…
AndersPS AndersPS skrev:
Hmm. Är det bara jag som upplever att appen blivit nästintill oanvändbar? Långsam och fryser? iOS.
Använder du mobilen eller ipad? Vilken version av iOS, app och mobil (eller ipad) har du?
 
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Använder du mobilen eller ipad? Vilken version av iOS, app och mobil (eller ipad) har du?
Mobil.
iOS 17.4.1
iPhone 13

Har inte testat att installera om eller något annat, tänkte mest om det var ett känt problem innan jag lägger mer energi på det.
 
R
AndersPS AndersPS skrev:
Mobil.
iOS 17.4.1
iPhone 13

Har inte testat att installera om eller något annat, tänkte mest om det var ett känt problem innan jag lägger mer energi på det.
Har haft liknande problem med min IPhone men dom har löst sig vid uppdateringar av både iOS och BH appen..
 
  • Gilla
klaskarlsson och 1 till
  • Laddar…
AndersPS AndersPS skrev:
Är det bara jag som upplever att appen blivit nästintill oanvändbar?
iOS 17.5.1. iPhone 11. Senaste app? 3.8. Inga som helst problem. Funkar utmärkt!
 
  • Gilla
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
AndersPS AndersPS skrev:
Mobil.
iOS 17.4.1
iPhone 13

Har inte testat att installera om eller något annat, tänkte mest om det var ett känt problem innan jag lägger mer energi på det.
Prova gärna att också uppdatera till senaste versionen av appen. Den heter version 3.8 precis som Alfredo skriver.
 
  • Gilla
Rejäl
  • Laddar…
Vad menar du med "inklistring av bilder"?
Tokslut Tokslut skrev:
Webb är även lite trött vid inklistring av bilder tar runt 10sekuner (PC med Chrome, uppkoppling 1000/100) men det har varit så ett tag
Testar dra in en bild i svarsformuläret i Chrome från "Bilder".
 
  • Skärmbild av flygplansmonitor som visar flygsträckan över Stilla havet från Tokyo till Honolulu.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Skärmbild av en flygplansskärm med flygrutt från Tokyo över Stilla havet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag tog din bild och kopierade in den i detta inlägg, direkt efter att jag klickar control V hoppar jag upp i chatten ett gäng steg/inlägg (händer sedan det började gå trögt att klistra in/ladda upp bilder) sen när bilden är uppladdad i inläggsrutan så återgår/kommer jag ner till denna ruta jag skriver i. Eftersom denna bild antagligen är väldigt "lätt" tog det bara ~3sek
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.