Hej Hej, total novis som försöker komma igång.
Jag har spänningsförsörjning, USB Interface, Hager TR131 RadioInterface och en massa trådlösa hager aktorpuckar.
Tydligen måste radiointerfacet ligga på en egen linje och puckarna installerar man genom ett tillägsprogram.
Jag behöver lite hjälp att komma igång.
Jag har lagt USB Interfacet i huvudlinjen eller Område 1 eller vad man kallar det och RadioInterfacet i linje1
Jag får felmeddelanden när jag försöker programmera adressen på radioInterfacet. Måste man länka USB interface till RadioInterface på nåt sätt för att komma igång eller??
 
Löst,, Testade att ladda ned ETS4, Och därigenom gick det adressera den så nu kan jag komma vidare

R robbie78_c skrev:
Hej Hej, total novis som försöker komma igång.
Jag har spänningsförsörjning, USB Interface, Hager TR131 RadioInterface och en massa trådlösa hager aktorpuckar.
Tydligen måste radiointerfacet ligga på en egen linje och puckarna installerar man genom ett tillägsprogram.
Jag behöver lite hjälp att komma igång.
Jag har lagt USB Interfacet i huvudlinjen eller Område 1 eller vad man kallar det och RadioInterfacet i linje1
Jag får felmeddelanden när jag försöker programmera adressen på radioInterfacet. Måste man länka USB interface till RadioInterface på nåt sätt för att komma igång eller??
 
Vill bara tillägga att det tydligen finns en massa diverse buggar i den senaste ETS5, tror det var 5.7.3 eller nåt.
Det var det som orskakade bekymmer för mig
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.