Hej

Vi har tagit in några offerter och en av kandidaterna är:

BB Inredning & Styling Ab / Bra kök i Älvsjö som har offererar ett HagaKök.

Nu undrar vi om det finns någon med erfarenhet av detta bolag och deras kontaktperson Janusz Blasiak?

MvHälsningar

Johan
 
hejsan! ja, ett kök är idag en möbel och det är millimeter och inte centimeter som förr i tiden.
Be om referenser, haga kök är förövrigt ett enormt prisvärt kök, har själv handlat av dom dock direkt ifrån fabriken.
Lycka till
 
Ja, vi köpte därifrån efter att ha tagit in ca 7 offerter (!). Det är dock en liten firma. Men hon som äger den är en utav de mest kompetenta säljarna jag har träffat på. Även om jag kan tänka mig att vissa kan störa sig på hennes stil. Transportskada var inget snack om att de ersatte. Sen fick vi dock en felleverans. Men det berodde lika mycket på oss som på säljaren. Hur mycket jag än vill så kan jag inte lägga hela skulden på säljaren för att de blev fel. Hon gick hur som helst med på att "vi möttes på halva vägen" och hon tog en del av kostnaden för att beställa nya skåp. Jag tror att vi hade fått tjafsa mera om det var en anställd säljare och inte ägaren till företaget som vi pratade med.
Nu är inte köket helt färdigmonterat ännu, men det verkar hur bra som helst! nu är det bara snickarnas inte lika höga krav på millimeter precision som stör min nattsömn, (Och JA jag är nog mer petig än genomsnittskunden)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.