U
---Avslutad---
Vinn trädgårdsredskap från Husqvarna Aspire till ett värde av 7410:-!
Trädgårdsverktyg: lövblåsare, grästrimmer, häcksax, batterier och laddare från Husqvarna.

Nu kan du vinna ett kit med en lövblås, en trimmer och en häcksax, inklusive två batterier och en laddare ur Husqvarnas nya batteridrivna produktserie Aspire™ – kraftfulla 18V-produkter avsedda för den mindre trädgården.

För att tävla ska du svara på nedan fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 6/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Husqvarna för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Husfixaren19 och 12 till
  • Laddar…
Inkluderar serien en lövblås är den per definition inte smart, vinner jag ska jag ritualmässigt förstöra lövblåsen och lägga upp tillställningen på youtube med länk här på forumet.
 
  • Gilla
  • Älska
Jope09 och 2 till
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
Vinn trädgårdsredskap till ett värde av 7410:-!
[bild]

Nu kan du vinna ett kit med en lövblås, en trimmer och en häcksax, inklusive två batterier och en laddare ur Husqvarnas nya batteridrivna produktserie Aspire™ – kraftfulla 18V-produkter avsedda för den mindre trädgården.

För att tävla ska du svara på nedan fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 6/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Husqvarna för att de sponsrar den här tävlingen.
Den smarta prylen är en krok. Om jag vinner detta så blir det pension för mina bensindrivna grejer.
Tony
U Ulrika M.M skrev:
Vinn trädgårdsredskap till ett värde av 7410:-!
[bild]

Nu kan du vinna ett kit med en lövblås, en trimmer och en häcksax, inklusive två batterier och en laddare ur Husqvarnas nya batteridrivna produktserie Aspire™ – kraftfulla 18V-produkter avsedda för den mindre trädgården.

För att tävla ska du svara på nedan fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 6/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Husqvarna för att de sponsrar den här tävlingen.
Den smarta prylen är en krok. Vinner jag detta så blir det pension av de bensin drivna grejerna
Mvh
Tony
 
Svaret är en specialanpassad krok!

Som jag berättat här på forumet kämpar jag med trädgårdsredskapen och de behöver verkligen bytas ut! Dessa hade kommit till god nytta! 😊🌟

Krokarna kommer väl till pass med mitt begränsade förvaringsutrymme!
 
En specialanpassad krok för smidig förvaring i begränsade utrymmen.

Jag önskar att få vinna detta tysta batteridrivna set för att kunna göra det fint i trädgården för familjen, utan att väcka den lilla som sover.
 
Svar: En specialanpassad krok.

Motivering: Jag har tröttnat på att behöva laga skarvsladdar som jag ofta råkar klippa sönder och vill därför uppgradera mina trädgårdsmaskiner till sladdlösa alternativ
 
U Ulrika M.M skrev:
Vinn trädgårdsredskap till ett värde av 7410:-!
[bild]

Nu kan du vinna ett kit med en lövblås, en trimmer och en häcksax, inklusive två batterier och en laddare ur Husqvarnas nya batteridrivna produktserie Aspire™ – kraftfulla 18V-produkter avsedda för den mindre trädgården.

För att tävla ska du svara på nedan fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 6/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Husqvarna för att de sponsrar den här tävlingen.
Hej!

Det är en krok så grejerna inte tar så mycket plats när man förvarar dem. Detta skulle passa oss perfekt eftersom vi bara har ett litet förråd som är belamrat med grejer. Därinne i förrådet finns just nu en gammal sladd-driven häcksax som för första gången kändes slö när jag klippte vår och grannens gemensam häck förra veckan. Där inne finns också en billig, svag och skranglig trimmer. Sen har jag en hemmagjord lövblås (egentligen en sladdriven färgspruta där jag tejpat fast blås-slangen på en pinne…). Den är också klen och lite pinsam att använda. Jag skulle bli superglad för en uppgradering! Perfekt till vår parhustomt. Dessutom Husqvarna-grejer, känns bra när man är Smålänning i Skåne.
 
En krok för förvaring medföljer. Efter otaliga svordomar åt kabelvindor och trassliga förlängningssladdar vore det en dröm med ett sladdlöst kit för trädgården
 
Det följer med en specialanpassad krok till varje redskap.

Jag vill gärna vinna så jag kan blåsa grannen ordentligt!
Eller i alla fall alla de löv som faller från grannens ek ner på vår gård. Och på grannens gård, då han själv är lite skröplig och inte riktigt orkar räfsa löv själv längre.
 
Svar: en smart krok för förvaring.

Björkarna släpper löven på hösten och eken på våren så det blir flera vändor när löven ska tas om hand. Med en lövblås hade vi sparar mycket tid som vi kunde lägga på annat kul i familjen. Häcken har sett sina bästa dagar men det kan det bli ändring på med en häcksax. Tänk att kunna få kantklippa snyggt med en grästrimmer!
Det bästa av allt är att alla tre verktyg går på el, och med samma batteri!
 
"till alla Aspire™-redskap medföljer en specialanpassad krok så att de kan hängas upp separat eller på Aspire™-förvaringsskenan."


Vi har en fantastisk tujahäck som ska ansas alldeles strax. Den är närmare tre meter hög och skyddar dessutom oss från insyn av vår lite väl nyfikne granne.

Tyvärr är nuvarande häcksax lite klen och klarar inte av de kraftigare grenarna, och trasar snarare sönder topparna än klipper dem. Med Husqvarna Aspire-häcksaxen skulle vi kunna räkna med att tujahäcken kommer fortsätta vara den stiligaste häcken i grannskapet.
 
U Ulrika M.M skrev:
Vinn trädgårdsredskap till ett värde av 7410:-!
[bild]

Nu kan du vinna ett kit med en lövblås, en trimmer och en häcksax, inklusive två batterier och en laddare ur Husqvarnas nya batteridrivna produktserie Aspire™ – kraftfulla 18V-produkter avsedda för den mindre trädgården.

För att tävla ska du svara på nedan fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 6/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Husqvarna för att de sponsrar den här tävlingen.
En smart upphängnings krok är perfekt för att hålla ordning i garaget. Stor tomt på 4800 kvm med massor av jättestora ekar så lövblåsen får verkligen jobba och mycket kanter och under staket att trimma kanter vid samt häck på ca 40 meter att snygga till.
 
R
till alla Aspire™-redskap medföljer en specialanpassad krok så att de kan hängas upp separat eller på Aspire™-förvaringsskenan

Min förra häcksax blev överkörd av bilen så den klipper man inte mycket med längre.

Häcken växer ändå så hade varit bra med en ny sladdlös sådan

Har en gammal bensintrimmer som väger bly, Husqvarnas trimmer hade skonat min rygg
 
  • Gilla
vbg-1
  • Laddar…
D09
Svar: En specialanpassad krok

Ser ut att vara smidiga verktyg för snabba insatser. Min tomt är full med gräs, löv och buskar som behöver en omgång 💪
 
en specialanpassad krok

Ska för första gången i mitt liv flytta till hus, och det skulle vara väldigt trevlig att kunna göra trädgårdsarbeten utan att störa mina nya grannar med massa oljud.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.