Hej!
Svaret är FC Bayern
Skulle vara bekvämt med sladdlösa verktyg då jag har gamla utslitna 220v maskiner och håller på att renovera ett gammalt 30:tals hus.

Jan-Erik
 
FC Bayern München

Dags att bygga en attefallare nu snart och detta skulle bli en fin start!
 
F C Bayern. Jag bor i Thailand, och det er svårt att hitta sladdlöst av god kvalité!
Vidar.
 
Orientexpressen
Svar: FC Bayern München
Älskar att snickra både stort och smått. Idéerna är många, men de mesta är kvar på ritstadiet då jag saknar bra verktyg. Har jag tillgång till Einhell´s suveräna kit kan jag slutföra en hel del av projekten och även senare komplettera verktygskitet med flera bra delar från Einhell utan att det behöver kosta skjortan och byxorna.
 
FC Bayern

Med de rätta grejerna blir det mesta lättare… jag har en begränsad verktygslåda och skulle verkligen ha nytta av den här vinsten!
 
FC Bayern München

Jag har precis köpt mitt första hus och är i stort behov av maskiner så jag slipper snylta på svärfars hela tiden
 
Fc Bayern München.
Skulle bli så glad över att få lite vettiga verktyg att jobba med, bor i ett drygt 100-årig släktgård med en ännu äldre lillstuga (ytterligare nåt sekel) där inget renoverats sedan Hjälmaren brann. Dessvärre är jag (lycklig) sambo med en man med många goda idéer och egenskaper men med fem tummar på var hand, så ska nåt bli gjort måste jag göra det själv och misstänker att svärfar är trött på att hans verktyg oftare är här än hemma.
 
FC Bayern München
Mina gamla Meec maskiner har börjat att ge upp så det skulle sitta bra med uppgradering av dessa.

Martin Ågren
Byske
 
Svaret är FC Bayern München.

Efter att ha snöat in på Blå utan att ha råd/rättfärdigande för en batteridriven stick- eller tigersåg kan det vara läge att ompröva och köra Rött
 
F C Bayern. Vi ska bygga gäststugan och batteridriven verktyg blir perfekt.
 
Fråga: Einhell är Guldpartner med ett populärt fotbollslag, vilket?
Svar: FC Bayern
Motivering: Einhell håller hög kvalité och deras verktyg håller länge trots att de är mycket billigare än Bosch, Makita eller deWalt. Det vore fantastiskt bra att kunna vinna setet eftersom totalrenoveringen jag håller på med har redan överskridit de ekonomiska gränserna :(
 
FC Bayern.

Jag själv är inte särskilt händig, har aldrig under min uppväxt byggt något. Det har påverkat mig under mitt liv, både privat och i mitt arbete.
Ångrar djupt att jag inte varit med och byggt något eller ens skruvat på min cykel, utan lät alltid min far ta hand om det.

Nu när jag har ett barn på 3,5 år, så vill jag ge honom andra förutsättningar. Tänker börja i tid med det. Än så länge har vi tillsammans byggt en fågelholk, som han vill måla som en regnbåge.
Det fick gå undan i bygget för att hålla hans intresse uppe, lite kul var det att såga, men när vi väl kom så långt att han fick använda skruvdragaren så blev det roligare.
Bygget blev vad det blev, men han var med, deltog och hade roligt.

Hade varit roligt att fortsätta resan med byggande med nya fina verktyg. Fast grabben får hålla sig till skruvdragaren några år till!
 
  • Barn i färgglad mössa använder skruvdragare för att bygga en träfågelholk vid en stege i ett garage.
FC Bayern

Helt enkelt för att det skulle vara kul med några riktigt bra kvalitetsverktyg.
 
Bayern München.

Alltid kul att vinna.
 
FC Bayern!
När vi byggde hus köpte jag begagnade verktyg som nu gjort sitt. Till stundande garagebygge skulle jag därför bli mer än glad för dessa fina verktyg
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.