En vit Ring Spotlight Cam Battery bredvid en smartphone som visar appens gränssnitt med live video från kameran.
Vill du ha närmare hem? Ring Spotlight Cam Battery ger dig koll på hemmets alla hörn, även när du inte är där. Med HD-video, mikrofon och högtalare, låter den batteridrivna utomhuskameran dig se, höra och tala med alla på din tomt från din mobil. I rings app kan du följa vad som händer och koppla ihop kameran med andra smarta enheter från Ring för en fullständig säkerhetslösning för ditt hem.

Värde ca: 2 200 kr

Så här tävlar du:
Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna en säkerhetskamera från Ring, i ett inlägg längst ner i den här tråden.
Fråga: Vilka färger finns den här kameran i?


Vinnaren utses fredagen den 15 oktober.
OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Ring för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Eija C och 6 till
  • Laddar…
Kameran finns i färgerna svart och vit.

Motivering: Räcker det med villhöver?
Jag har länge velat säkra upp lite mer hemma för de tillfällen man känner att nuvarande larmet inte räcker till. En kompletterande kamera skulle göra stor skillnad för magkänslan.
Skulle gärna prova ut denna för att se hur batteritiden svarar mot förväntningarna, om det är en väg att gå eller om det är som det sägs ibland, kamera - trådat, alltid.
 
  • Gilla
SteWal49 och 1 till
  • Laddar…
Fadai
Två färger: vit och svart. Min man har duvslag i ett f d garage, och flera av hans vänner har råkat ut för tjuvar som tagit varenda duva för att sen sälja dem i andra delar av landet, och i Norge. En säkerhetskamera från Ring vore ett bra extra skydd, och maken kan sova lugnare.
 
Karlia
Svart och vitt finns kameran i.

När jag nu är själv i radhuset vore det skönt med den trygghet kameraövervakning ger. Även om jag bor i ett lugnt område sker stölder och inbrott här också tyvärr.
 
Finns i svart och vit.

Jag vill mest ha den för att spionera på hunden när hon är ensam hemma,
 
  • Haha
yonna
  • Laddar…
D09
Svar: svar och vit

motivering

vore ett nöje att kunna överraska bud, inbrottstjuv eller halloweenbesökare med en läskig röst från ingenstans och sen ta en bild på dom ;)

I seeeeeeeeeeeee youuuuuuuuu
 
Svar: svart och vit

motivering: skulle vara skönt att kunna lugna sig själv på distans genom att kolla av att allt står rätt till med hemmet.
 
Svar : Svart och vit

Motivering: Jag och sambon har kollat på för mycket av tv programmet ”Svenska fall” och sambon känner sig nu iakttagen vid varje solnedgång.
 
finns i svart och vit,
En kamera skulle va skönt med tanke på att grannar en bit bort haft inbrott och skulle kännas bra för magkänslan att ha lite mer koll.
 
BigR
Svar: svar och vit.
Nu kan jag skrota mitt överkomplicerade hemlarm.
 
E
Svar: finns i svart och vit.

Hade varit ett perfekt kompliment till mitt larm för att se livevideo när jag är iväg.
 
Svar : Svart eller Vit

Vore kanon då jag kan sätta den i innergården och se när sonen spelar innebandy o hockey
 
Svart och vit. Motivering. Vill börja få kontroll vad som händer vid min sommarstuga när jag inte är där, det vore skönt och tryggare.
 
j.f.s
Svar: Svart och vit

Skulle ge bort den till sambons dotter som bor 100mil härifrån men har sommarstuga några mil från oss. Med denna skulle hon kunna koppla upp sig och checka av läget i stugan när helst hon vill (y)
 
Kameran finns i vitt o svart.
Behöver en kamera i carporten för att hålla koll på bilen. Den ligger mot en fyrvägskorsning där många passerar, och nu i mörkret är ju däck åtråvärda att stjäla.
M
 
Redigerat av moderator:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.