U
---Avslutad---

Den här tävlingsomgången har du flera veckor på dig att delta!

bra-mobler.jpg
Vinsten är ett presentkort på 5000 kr och du får gott om tid att titta igenom det stora sortimentet hos Bra Möbler. Vare sig du behöver en loungemöbel, solstol eller något att sitta och äta vid, hittar du det där.
Värde: 5000 kr

Så här tävlar du:

Gå in på bramobler.se och välj din favoritprodukt i deras sortiment.
  1. Berätta i ett inlägg här i tävlingstråden varför just den är din favorit
  2. Besvara frågan: Vilket år grundades Bra Möbler?

Vinnaren utses tisdag den 1 augusti

--------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Bra Möbler för att de sponsrar den här tävlingen.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
 
  • Gilla
Jänkarn på slätten och 9 till
  • Laddar…
1. Ägget hänggunga är min absoluta favorit. Har provat en sådan hemma hos svärmor och det blev omgående en favoritplats för kontemplation och avslappning.

2. Bra möbler grundades 1995.
 
1. Soffbord Sullivan i vitpigmenterad ek är min favorit. Snygg tidlös design som kompletterar resten av inredningen i vardagsrummet.

2. Bra Möbler grundades 1995
 
1. Vi har roddat om i trädgården och gjort om ofantligt mycket, mer platser för att vara på, mer trädgårdsland osv. Men vi behöver lite nya möbler också. 2 st däckstolar
Hade passat perfekt hos oss till exempel.

2. 1995 i Göteborg
 
P
1. Ägget hänggunga hade vart pricken över i:t på vår nygjorda altan på framsidan av huset! Vad ser mer inbjudande/välkomnande ut än en hänggunga?

2. Grundades 1995.
 
1. Jag har en altan som saknar möbler. En sån trädgårdsgrupp hade passat perfekt 👌 för mysiga kvällar med familjen och vänner.
2. 1995.
 
D09
Nybyggda altanen ligger vägg i vägg med köket men saknar bra bord och stolar som smälter in :)

Hade varit mysigt att kunna äta frukost ute på altanen.
Fastnade för Tobago som göra sig fint utan att ta för stor plats.

Svar: BraMöbler startades 1995 i Göteborg
 
  • Webbsida visar Tobago matgrupp med fyra trästolar och bord, rea på möbelset, sökfält och navigering ovanför.
  • Utomhuspool, trätrall, soligt, gröna träd, räcke, poolöverdrag på marken, sommardag.
Ellen matgrupp är min favorit. Den hade gjort sig perfekt på min uteplats, som för tillfället är tom.

1995
 
Jag och sambon fastnade för soffgruppen Rotterdam som med sin design och det gråa rottingmönstret skulle smälta in bra på vår främre altandel där det ekar tomt sedan vår gamla soffgrupp blivit så dålig . Samt om det skulle krävas, skulle soffgruppen smälta in bra med övriga altanmöbler när det nalkas studentfirande, större kalas m.m.

1995 startades Bra Möbler.
 
  • Grå soffgrupp med dynor, till rea på webbsida. Fri frakt. Inkluderar bord och schäslong.
1. En hammock att vila och mysa i tillsammans med barnbarnen. Det skulle passa perfekt för kommande ”lata ”dagar.
2. Bra möbler grundades 1995
 
1. Det finns inget som slår Grythyttan. Gammal och beprövad tidlös design. Efter en 8 mån lång och förfärlig renovering kan jag äntligen njuta av min balkong.
2. Bra möbler startade 1995
 
1. Eftersom jag har en förmåga alltid komma hem med nya sällskapsspel till barnen från diverse loppisar på somrarna behöver jag utöka förvaringen här hemma. Det här skåpet känns perfekt för ändamålet - sväljer mycket, är snygg och samtidigt en lekfull färg som gillas av både oss vuxna och barnen!

2. 1995.
 
  • E-handelssida, gult cocktailskåp, modern stil, svarta ben, fyra lådor, två dörrar, sökfält och varukorgssymbol.
1) Den här soffgruppen skulle passa fint på altanen som än så länge endast finns på papper,

2) Företaget startade 1995
 
1. Vegas matbord är en väldigt bra med tanke på hur lätt skött det är, bara skölja av den från allt pollen innan man sätter sig för att äta. Ett sak mindre att olja in är något jag uppskattar.

2. Bra möbler grundades 1995
 
1. 2 stycken svarta Ribbon vilstolar skulle passa perfekt på våran framsida av huset.

2. 1995.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.