Intressant är att dom nu ändrat sig ifrån gasförbrukning till "maskin användning".

Misstänker dom läst denna tråd eftersom dom nu gjort helt om.
 
Krilleman
Men fortfarande är ju faktumet att maskinen slits marginellt för att frysa två klena rör! Att du får betala en slant för maskinen i sig tycker jag är helt OK. Den avgiften tar alla firmor, för maskinen är ju inte gratis att köpa. Men inte enligt deras formulering gasförbrukning.......

Intressant med uppföljning!
 
Blir nog tyvärr inte så mkt uppföljning, mer än att den sista räkningen är betald.

Finns det en gud, önskar jag att han ironiskt nog kan skicka upp mig på deras tak för att fixa något, då jävlar skulle dom få betala för allt från slitage på gaspedalen till slitage av navelludd >_<
 
  • Gilla
Swappe och 1 till
  • Laddar…
V växelventil skrev:
Hej! Det brukar hjälpa om du påminner dom om att priset som ni kom överens om inte stämmer och dom får förklara varför det inte stämmer för det här med dyr "frysmaskin" ska inte du stå för så ring och tjata.Själv har vi ingen dyr "frysmaskin"(skratt) utan vi kör med kolsyra med damask om vi fryser och anledningen varför vi fryser röret är ju för att det går snabbare och inte för att det är kul.mao så tjänar både kunden och framförallt vi på att det tar mindre tid för vi har ju mer kunder som väntar.
Urgammal tråd men undrar hur den där damasken ser ut och vad som mer krävs?
Har 4st 5kg kolsyreflaskor och behöver plugga lite rör
 
nino nino skrev:
Urgammal tråd men undrar hur den där damasken ser ut och vad som mer krävs?
Har 4st 5kg kolsyreflaskor och behöver plugga lite rör
Ser ut som du mäter blodtrycket på armen.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
V växelventil skrev:
Ser ut som du mäter blodtrycket på armen.
Vet du var man köper grejerna?
 
Här kommer en bild.
Rental vvs skandinavia kan du hyra och kostar veckovis runt 600 kr.
 
  • Portabel frysningsutrustning för VVS med slang och packningar, presenterad på vit bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
nino
  • Laddar…
V växelventil skrev:
Här kommer en bild.
Rental vvs skandinavia kan du hyra och kostar veckovis runt 600 kr.
Tack, finns inget sånt i skogen :D
Men nu vet jag iaf vad jag ska kolla efter
 
Finns nog på flera platser hyra/köpa.ingen kommer ihåg en fegis när du fryser rören:rofl:
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.