Svar: Byggahus fyller 20år

Motivering: Min kära fru har ärvt ett Ölandstorp från 1860 som kräver milt uttryckt en liten handpåläggning för att bli i beboeligt skick igen. Jag lyckades nyss elda upp min skruvdragare från Makita och det hade varit roligt att vinna denna så min fru kan få sin egen nu när mina verktyg strular.
 
Byggahus fyller 20 år!

Min ryobiskruvdragare sa godnatt i förra veckan så detta hade inte varit fel.
 
Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år?
Svar: 20 år

...samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren.
Det blir lättare med rätt verktyg att göra renovering som vår familj behöver.
 
Byggahus.se fyller 20 år!
Är i stort behov av en ny skruvdragare då min Panasonic nyss brann och jag som ska bygga altantak snart.
 
Byggahus fyller 20 år! (y)

En skruvdragare blå,
skulle jag vilja få.
För en altan ska det bli
till våren och vi,
behöver rätt grejer.
Det är som man säger:
Är maskinen rätt,
går arbetet lätt.
 
byggahus.se fyller 20 år i år.

Barnen lär sig mer och mer vilket får till följd att mina skruvdragare går i arv och jag blir utan....därför är GSRen väldigt välkommen hem till mej.
 
Byggahus.se fyller 20 år i år.

I vår skall vi äntligen försöka göra klart huset. Altanen kräver många skruvar och min gamla gröna Bosch håller på att ge upp.
 
20 år!

Genom "Byggahus" har jag vågat börja med många snickrijobb som jag förmodligen skulle dragit mig för att ge mig i kast med annars. Det är oerhört skönt att ha en sida där man vet att frågar jag något, så får jag svar. Att dessutom ha möjligheten att läsa om andras funderingar och förslag på lösningar är mycket givande.
Just nu bygger jag en fristående bastu och skulle utan tvekan vara mycket behjälpt av en stilig Bosch!
 
Grattis till 20 fantastiska år.
Batterierna till min nuvarande Bosch skruvdragare börjar bli helt slut och den är så pass gammal att det inte går att få tag på ersättningsbatterier.
 
20 år i år, inte illa. :)

Dags för ett rejält förrådsbygge i år, och de gamla skruvdragarna har blivit lite trötta. Det vore härligt att få dra igång byggandet med en ny fräsch skruvdragare.
 
20 år!

Jag skulle gärna vinna så att jag kan ge skruvdragaren till min man. Han förtjänar extra uppskattning eftersom jag halkade och fick hjärnskakning och whiplash i torsdags. Så han tar hand om mig, hushållet, hunden och våran snart 3 åriga dotter.
 
Svar: 20 år

När min bättre hälft säger att vi skall fixa det så verkar det alltid innebära JAG. Med en skruvdragare till så skulle det faktiskt kunna bli VI.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Den här veckan tävlar vi ut en Bosch Professional GSR 18V 2X1,5AH.

[bild]

Så här tävlar du:

Besvara frågan nedan samt motivera varför just du ska vinna borrskruvdragaren, i ett inlägg i den här tråden.

Fråga: Hur många år fyller Byggahus.se i år? Du hittar svaret någonstans där vi berättar vilka vi är på Byggahus.se. :)

Vinnaren utses fredagen den 5 feb.

OBS: Kontrollera gärna att den adress du angett på din profilsida fortfarande stämmer.
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Den här tävlingen är inte sponsrad.
20 år! Grattis Byggahus!

Så fort det byggs med barnen i närheten försvinner skruvdragen på något konstigt sätt, det är alltid något som skall skruvas eller borras. Med en skruvdragare till skulle dom åtminstone ha varsin och kanske lite större chans att jag får tag på en :D
 
Ni fyller 20 år.

Jag behöver en ny skruvdragare. Och eftersom jag blev påkörd i helgen och bilen blev skrot, så skulle en vinst både göra nytta och muntra upp mig.
 
Hej?

Svar, 20 år
Grattis till ett mycket bra forum

En batteridriven skruvdragare från Bosch Professionell är väl alla hemma snickares våta skruvdragardröm. Ja tack säger jag

/Torbjörn
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.