Halloj!

Har alltid tyckt att Byggahus varit lite långsammare på att laddas i Tapatalk än andra forum jag läser. Ibland låser sig inladdningen av en forumsektion, ibland tar det bara väldigt lång tid. Väldigt lång tid är >10s. Detta sker både via mobilnätet, min BBB ADSL-lina och en 100Mbit-lina i princip rakt på IP-Onlys knut i Malmö.

Häromdagen uppdaterades min Tapatalk på telefonen automagiskt till ny flashig version (ikon med gul/beige bakgrund isf orange/brun). I samband med detta har problemen blivit änn värre. Det kan ta en minut att få upp en forumsektion. Som snabbast tar det kanske 10s.

Är det bara jag som upplever dessa problem?
 
phl, är din Tapatalk app röd eller blå i headern? Min röda variant var seg efter jag uppdaterat den men inte sedan.
 
Vet inte vad som skulle vara rött eller blått. Testade dock precis att tömma all app-data för Tapatalk i Android och vips går det undan igen. Spontant snabbare än det gjorde innan uppgraderingen. Förmodligen någon murken cache eller nåt.
 
Ah, hade för mig du körde iOS, det är där det röda och blåa finns, i android ser det lite annorlunda ut. Oavsett, bra att det funkar bättre efter du tömt cachen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.