P
Peter Holmgren: Hej, Det diagonala måttet på denna kabin 1070mm.
1 svar · 382 läst
P
Peter Holmgren: Hej Helen, Det var tråkigt att höra att du är missnöjd med ditt inköp. Jag har tyvärr inga generella tips till dig angående detta problem och eftersom jag har dålig kännedom om vilken kvalité Dansani´s duschkabiner har kan jag inte heller uttala mig om detta. Det jag kan rekommendera dig är ett rengöringsmedel vi säljer som heter Cleansing Cream. Detta rengöringsmedel fungerar på
1 svar · 436 läst
P
Peter Holmgren: Hej Veronika, Baddjupet på badkaret A333 är 47 cm och är ett av de djupaste badkaren utan massage vi har. De andra badkaren har ett baddjup på ca 43 cm - 45 cm.
1 svar · 1,3k läst
P
Peter Holmgren: Hej Lena, Är det en produkt som är inköpt från oss rekommenderar jag dig att kontakta vår teknikavdelning så kan vi ta reda på vilken modell av duschvägg du har. Du når oss på telefon 0920-22 07 40 eller via e-post info@importlagret.com . Vi har duktiga tekniker som kan hjälpa dig i denna fråga. Alla våra duschväggar och glasen i duschkabinerna är av härdat säkerhetsglas, vi
1 svar · 4,4k läst
P
Peter Holmgren: Hej, Vi har inget hemma i vårt Showroom för tillfället men det finns planer på att ta in denna modell i vår/sommar. Informationen om dB(A) med kompressorn igång har jag tyvärr inte men vi använder oss av isolerade kompressorer.
1 svar · 1,1k läst
P
Peter Holmgren: Hej, Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med denna fråga utan rekommenderar att du kontaktar en hantverkare som är utbildad på renovering av badrum.
1 svar · 562 läst
P
Peter Holmgren: Hej, Våra badkar är inte av den "knarriga" modellen och det beror till stor del på konstruktion och val av material. Badkaren från SSWW är uppbyggda av en stålkonstruktion som hela badkaret vilar i. Stålramen är i sin tur ingjuten i ett glasfiberchassi som är ca 6 - 7 mm tjockt. Yttersta lagret består av en 1 cm tjock sanitetsakryl.
1 svar · 653 läst
P
Peter Holmgren: Hej, Ljudvolymen på vattenmassagen i våra badkar är mycket tyst medan luftmassagen är något högre än vattenmassagen. Vår leverantör använder sig av moderna pumpar med märket LX Whirlpool. Självklart är alla pumpar godkända och certifierade enligt svenska normer.
1 svar · 389 läst
P
Peter Holmgren: Man har alltid returätt på våra produkter men returkostnaden debiteras kunden om det inte är något fabrikationsfel på produkten.
1 svar · 349 läst
P
Peter Holmgren: Hej, tyvärr kan jag inte hjälpa dig med denna fråga utan rekommenderar att kontakta en plattsättare eller ett företag som säljer kakel och klinkers.
1 svar · 418 läst
P
Peter Holmgren: Hej Kajsa, När man installerar badkar/duschväggar i badrum rekommenderar jag alltid att konsultera med hantverkare som är utbildade på våtrumsarbeten. Beträffande badkars-kabiner har vi ett flertal modeller vi kallar steamshower. Dessa "duschkabiner" är utrustade med ånga vilket gör dom till ångbastu. För mer information om dessa rekomenderar jag att du går in på vår hemsida
1 svar · 446 läst
P
Peter Holmgren: Hej, Visst kan man klämma, känna och provsitta ett urval av våra badkar i vårt visningsrum. Vi finns på Handelsvägen 19 på Storheden i Luleå. Välkomna in!
1 svar · 378 läst
P
Peter Holmgren: Hej LenaMaria, Badkar A204E är designat för två och man får plats två vuxna. Det finns hemma i vår utställning så man kan se och prova det. Välkomna!
1 svar · 384 läst
P
Peter Holmgren: Hej Torsan, Det alternativet jag har att erbjuda är kabin 6004 som har måtten 70 x 90 och kostar 6900:-. Priset är kanske lite högre än vad du tänkt dig men du får och andra sidan en mycket fin duschkabin med fler massagemunstycken, tak dusch, hand dusch, trädäck och en riktigt exklusiv design.
1 svar · 465 läst
P
Peter Holmgren: Hej, tyvärr kan vi nog inte hjälpa dig med denna fråga då vi inriktar oss på sanitetsprodukter så som massagebadkar, badrumsinredningar, toalettstolar och dylikt. Alla våra massagebadkar kan utrustas med radio och RCA ingång för extern media och då finns inbyggd högtalare i badkaret. Vi har även en badrumsinredning som heter O-1200 där man kan köpa en infälld LCD skärm i spegeln
1 svar · 1,1k läst
P
Peter Holmgren: Alla badkar som vi säljer är tillverkade i sanitetsakryl. Alla våra badrumsinredningar har handfat i gjutmarmor.
1 svar · 1,4k läst
P
Peter Holmgren: Hej Pär, Vi har flera alternativ av duschkabiner till otroligt bra priser. Våra absolut storsäljare är kabin H86 med måtten 90x90 för 4995:-. Självklart finns den hemma på lager för omgående leverans.
1 svar · 488 läst
P
Peter Holmgren: Vi lämnar alltid 2 års fabriksgaranti till våra badkars kunder.
1 svar · 366 läst
P
Peter Holmgren: Vi arbetar med direkt med våra leverantörer och samordnar frakterna av våra produkter. Det gör att vi kan hålla nere våra priser till dig som kund.
1 svar · 333 läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.