Byggahus.se
E
Skrivet av: Tias

Intressant artikel!
Det vore nåt för Bygggahus att utveckla, tex vilka pooltyper det finns, för-nackdelar med respektive typ, glasfiber, polyprop, betong etc. Uppvärmning kostnad m.m. Tack!
 
E
Skrivet av: stjärnflickan

Så betalt arbetskraft var bortlejd, men det gick bra att utnyttja vänner och grannar... Hoppas de får också bada i poolen!
 
E
Skrivet av: Pecka

Jag skall bygga pool och kollat olika typer.Efter att jag sett denna pool så har jag bestämt mig.Det blir glasfiberpool med pooltak,jättefint.
 
E
Skrivet av: Magnus

Vi har länge funderat på pool och jag har googlat runt en del. Fastnade för glasfiber varianten redan innan denna artikeln. Den känns ännu mer rätt nu. Jag skall spendera en hel del tid hos pool-gubbarna på Hem&Villa mässan om några veckor. Hmmm, jag hade ju inte räknat med 300-500 KSEK förstås.
Eftersom man har tummen mitt i handen blir det till att leja bort allt.
 
E
Skrivet av: David

Jag tror också på att glasfiberpoolen är det man ska satsa på.Det är ju samma material och uppbyggnad som vanliga båtar har och det är ett material som verkar hålla bra.Denna artikel beskriver på ett bra sätt hur man ska göra för att lyckas med sitt bygge av poolanläggning.Snyggt bygge måste jag säga.
 
E
Skrivet av: Fadde

Vilken snygg tjej han fick betonghjälp av!! Konstigt att det gick lätt!
 
E
Skrivet av: lasseseger

Fin pool! Gjorde som du, jag grävde själv. Inte särskilt svårt men jobbigt. Min pool är 5 x 10 meter och runda kortsidor, fick göra om det pga mös så nu vet jag hur man gör! Är dock värt varje minut av jobbet!
 
E
Skrivet av: Annemor Carlsson

Jag är så imponerad, snyggt. Jag ska försöka få ihop ett växthus nu. Kanske en pool blir nästa ...
 
H
Var köpte ni er pp pool? Fortsatt nöjda med den?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.