Tagg: handla
Här samlar vi allt om handla.
Andra taggar som innehåller ordet handla är: behandla, obehandlad, ytbehandla, förhandla, obehandlat-trä, värmebehandlat, obehandlad-träfasad, trämöbler-ekmöbler-obehandladt, rötskyddsbehandlad, behandlat-trä
-
Lysrörsarmatur till kök! Vart handlar ni?
Hej! Jag behöver ny armatur till köket. Enrörs med 230v uttag. Vart handlar ni,o vem har mest,/bäst sortiment av det.Mvh. -
Sluthandlat på Lidl
Ibland åker jag till Lidl, men idag var det sista gången. - ofta långa kassaköer, underbemannade - ofta öppnar nya kassor fram och tillbaka -... -
W
Någon som handlat på Vitvaror-outlet.se
Hej! Dags att byta kök och letar efter vitvaror. Såg att vitvaror-outlet.se har en del bra priser, men finns inga ondömmen om dom att läsa... -
Handla på nätet eller åka till berörda butik ?
Prylar i badrum behövde bytas ut , gick ej att få tag på reservdelar till tex duschkabinen . Scannade nätet i måååånga timmar , bestämde mig för... -
Z
Annan handlar i mitt namn på Zalando
Hej. Råkade ut för detta vilket är inte så ovanligt på zalando.Fick ett mejl häromdagen från Creditsafe att kreditupplysning gjordes på mig till... -
V
Var hittar man bright handle nu för tiden?
Hej! Jag är på jakt efter Lerviks Bright handle, är det någon som har eller vet var man kan hitta något sådant till salu. Har sökt ett tag men har... -
V
Enkätundersökning: VVS-hemsidor
Hej! Vi är en grupp studenter från Högskolan i Halmstad som just nu utvecklar en webbsida för försäljning av VVS-produkter till bostadsutvecklare... -
M
Bojkottar ni företag som handlar med Ryssland?
Jag har sedan några år i mesta möjliga mån försökt att bojkotta saker ”made in China” pga. vad dom ställt till med i världen med Covid. Nu... -
P
handla samma klinkers i framtiden...
Hej! Jag står i begrepp att lägga klinkers i en liten gästtoalett. Inom en 2-5 års period ska även ett större badrum och två hallar renoveras och... -
M
Är Skybad.de ok att handla ifrån?
Tänkte beställa två kökskranar därifrån. Generellt bra betyg på sidor som Trustpilot. Är det någon här som har erfarenhet?