Byggahus.se
Verkade visst som att jag trampade på några ömma tår, ber om ursäkt för det.

Ändå lite humor att spammande av sexism och politik är ok men att lite mörk humor blir raderat. Men vad är det man säger nu? ”Food is like dark humor, not everyone gets it.” ;)

• Haha
EinZweiDrei och 1 till
  • Laddar…
God Jul :heart:

• Nalle Puh och Nasse i skogen, pratar om senap och ströbröd, vintertema, dialogruta, ögonblicksbild av äventyr.
  • Haha
  • Gilla
FredrikR och 12 till
  • Laddar…
Ett ordspel med bilder: levande gris märkt "Skansen", slaktade grisar märkt "Scan sen". Humoristisk, ordlek.

• Gilla
  • Haha
mikethebik och 6 till
  • Laddar…
Tecknad serie. Två figurer. Barn frågar, vuxen svarar med ordvits. "Claus-et" istället för "closet". Humor.

• Gilla
  • Haha
P-plats och 5 till
  • Laddar…
EddieHansson
Animerade träd med ansikten; humoristisk skämtbild om julgranstradition. Cartoon av en avverkning och inredning av gran.

• Gilla
  • Haha
P-plats och 6 till
  • Laddar…
A
Erbjudande "3 för 2" på julsötsaker, apotek, julrim, kampanjskyltar, karameller i askar, röd och vit design.

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Immobil och 25 till
  • Laddar…
Skärmdump av text skämt om bränslepriser och bilens dragkrok på grungig bakgrund.

• Gilla
  • Haha
Immobil och 23 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Undrar vad de eldar för något…
Bark borrar olja så klart. -Nä nu går jag över till granen och låter hen piska mig med björkriset för den dåliga humorn. Skärpning för bövelen!

Noramasen Noramasen skrev:
Bark borrar olja så klart. -Nä nu går jag över till granen och låter hen piska mig med björkriset för den dåliga humorn. Skärpning för bövelen!
Har dina granar björkris?

• Haha
Joacimz
  • Laddar…
Gammal produktförpackning för asbest "Pure White SNOW", påstås likna riktig snö.

• Gilla
  • Wow
  • Haha
Henrik.S och 11 till
  • Laddar…
Animerade karaktärer, en stående and med pensel och en sittande, färgad text ovanför.

• Gilla
  • Haha
  • Ledsen
Sthlm1891 och 18 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.