Hej!

Jag ska byta altanen/balkongen(vissa plankor är rötna) mot ny trall. Min fråga är om jag även behöver byta ut bärlinorna/reglerna och stolparna. Förstår givetvis att det kan vara svårt att svara på när man inte är på plats men jag tycker att de är torra och fina. Vet ej hur gamla de är. Vissa stolpar är det sprickor i men även de känns stabila. Vet dock inte hur det ser ut mellan plankorna och bärlinorna (papp emellan) då jag inte börjat riva in. Ni förstår säkert var jag vill komma, att komma undan så smidigt som möjligt. Se bilder. Tack på förhand.
 
  • Hörn av hus, elsladdar, träplank, betongplint, gräs, kruka, spretiga växter, utomhus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Undersida av trädäck med grönt alger, utsikt mot trädgård med träd och växter, dagsljus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Delvis skuggad uteplats, trästruktur, vitmålat hus med dörr, fönster, grönska. Bilden är sned.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Föråldrad byggnad, behöver underhåll, trädörr, fönster, vegetation, solbelyst, slitet tak, avskalad färg, ojämn fasad.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Bild av träbjälklag under konstruktion, utsikt mot grönska, del av byggnad synlig.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.