Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 5 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"

Men får erkänna att sista var en chansning, resterande var kvalificerande gissningar =)
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 18 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
T
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 11 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 19 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 65 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"


Yaay, alltså jag "kan" mycket om hammare. Alltså kan jag en del och kan tänka logiskt!
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 47 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"

Åkte dit på hickory.....
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 104 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 118 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"

Chansning på fallhammaren, resten satt...
 
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 4 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
Älskar frågan Vad gör du om hammarens huvud sitter löst? Fortsätter jobba. :crysmile: Beror väl på hur bråttom man har tänker jag.
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 95 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 182 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
Slarvfel kostade en pinne ;)
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 276 andra personer som har gjort quizet "Vad kan du om hammare?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.